جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

حوزه/ تفاوت نمایشگاه امسال با سال های گذشته در نوع تولید و رشد آثار است که امسال بهتر و بیشتر بوده است.

اسفندیاری، در حاشیه افتتاحیه سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن آوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری «حوزه» گفت: سومین نمایشگاه دستاوردهای دفتر تبلیغات با حضور حجج الاسلام والمسلمین احمد واعظی، رئیس دفتر تبلیغات و خسروپناه، عضو هیات امنای دفتر تبلیغات و سایر مسئولین و پژوهشگران حوزه افتتاح شد که دراین نمایشگاه همه محصولات پژوهشی دفتر به نمایشگاه گذاشته شده است.

مدیر نمایشگاه سومین دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه عنوان کرد: در این نمایشگاه شاهد آثاری نو و تازه ای از  پژوهشکده باقر العلوم(ع)، مرکز ملی پاسخگویی،معاونت آموزشی، معاونت فرهنگی به همراه 12 پژوهشکده، مرکز، 2 معاونت و 3 مؤسسه و پژوهشگاه و فن آوری اطلاعات می باشیم.

وی افزود: در سومین نمایشگاه، فن آوری اطلاعات به صورت اختصاصی حضور پیدا کرده و همه محصولات را به صورت دیجیتال عرضه کرده است.

 اسفندیاری گفت: فرق نمایشگاه امسال با سالهای گذشته در نوع تولید و رشد آثار است که امسال بهتر و بیشتر بوده است چون هدف و شعار امسال دفتر تبلیغات در بحث تولید آثار با وجود قطب های مختلفی مسئله محوری بوده است و به همین دلیل شاهد پژوهش جدید و نوع آوری و طراحی جدید در در تولید آثار می باشیم.

مدیر حوزه ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: این نمایشگاه از 25 آذر آغاز و تا ظهر روز 30 آذر ادامه  خواهد داشت.

مدیر نمایشگاه سومین دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه عنوان کرد: در این نمایشگاه نشست های علمی هر روز از ساعت 10 به همراه جشنواره های مختلف انتخاب مدیر برتر، پژوهشگر برتر، پژوهشگاه برتر، پژوهشکده برتر و  اداره برتر برگزار خواهد شد.

وی افزود: در کنار نشست های علمی، کرسی های ترویجی هم در ساعت 8 برگزار می شود.

 اسفندیاری گفت: یکی از مهمترین برنامه ها حضور آیت  الله فاضل در روز دوشنبه برای ارائه نشست علمی فقه و حقوق است؛ این برنامه ساعت 10 آغاز خواهد شد و در ادامه از آثار جدید با موضوع فقه و حقوق رونمایی می شود.

۴۰/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha