شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حمید ارشاد

حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: تعداد اعزام مبلغان به مدارس امین از ۵۵ به ۳۰۰ مدرسه افزایش یافته است.

حجت الاسلام حمید ارشاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به اعزام مبلغان به مدارس امین تا پایان آذر ماه امسال، اظهار داشت: تعداد اعزام مبلغان به مدارس امین از 55 به 300 مدرسه افزایش یافته است.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی تصریح کرد: مبلغان به سراسر استان شامل شهرستان هایی چون تکاب، شاهین دژ، خوی، سلماس، میاندوآب، نقده، ارومیه، چایپاره و ماکو اعزام می شوند.

وی با اشاره به اهداف اعزام این مبلغان دینی به مدارس افزود: پاسخگویی به سوالات مذهبی و دینی دانش آموزان، آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن کریم، برگزاری مراسمات صبحگاه، اقامه نماز، حضور در کلاس های دانش آموزان و برگزاری مناسبت های دینی، مذهبی و ملی پیش بینی شده است.

حجت الاسلام ارشاد همچنین از اعزام اساتید اخلاق کشوری از قم خبر داد و بیان داشت: در این زمینه نیز از اوایل ترم دوم، سه تن از اساتید اخلاق سرشناس همچون آیت الله بنابی و مجاهدی به مدت 10 روز در آذربایجان غربی مستقر می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha