پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شهدای مدافع حرم

حوزه/ در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم، در مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بویین زهرا از مادر طلبه شهید مدافع حرم حجت اسدس تجلیل شد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم صالحی، صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بویین زهرا برگزار شد، با بیان این که استکبار جهانی و دشمنان می خواستند با ایجاد داعش، اسلام ناب را نابود کنند، گفت: شهدای مدافع حرم با شهادت در مسیر دفاع از اسلام و حریم و حرم اهل بیت، جایگاه ارزشمندی نزد خداوند دارند.

وی با اشاره به این که امنیت نعمتی است که بسیاری از انسان ها قدر آن را نمی دانند، تصریح کرد: امروز باید شکرگزار نعمت امنیتی باشیم که به پاس خون شهدایی چون شهید حجت اسدی برای ایران اسلامی به وجود آمده است.

استاد حوزه علمیه خواهران افزود: غرب و همدستانش در منطقه بدانند جوانان انقلابی و خودساخته ایران اسلامی در برابر هرگونه دسیسه و نیرنگ آن ها کاملا هوشیار هستند و در هر کجای این کره خاکی آماده مقابله با توطئه دشمنان اسلام هستند.

وی اظهار کرد: دشمن از تربیت نسل مبارز و بصیری همچون شهید حجت اسدی بیمناک است، لذا به جنگ فرهنگی روی آورده اند تا نسل جوان و مبارزه انقلابی را به انحراف بکشاند، اما نمی داند که در همین جنگ نابرابر، عزم جوانان برای مبارزه راسخ تر از قبل شده است..

صالحی یادآور شد:  قطعا اگر امروز جمهوری اسلامی روی پای خود ایستاده و در مقابل زورگویی‌های آمریکا و همپیمانانش سرافراز است، به دلیل روحیه شهادت‌طلبی بوده و باید قدر این مسئله را بدانیم که انقلاب توانسته روحیه را در جامعه زنده کند.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم از مادر طلبه شهید مدافع حرم حجت اسدی تجلیله به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha