پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
خواهران

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از تحصیل بیش از ۱۴۰۰ طلبه در مدارس علمیه خواهران این استان خبر داد .

خانم اکرم مهرابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به تحصیل بیش از یک هزار و ۴۰۰  طلبه در سطوح 2 و 3 حوزه، در ندارس علمیه خواهران استان لرستان، گفت: در برخی شهرستان های استان از جمله خرم آباد، بروجرد و دورود طلاب علاقمند به ادامه تحصیل علوم حوزه می توانند در رشته های تخصصی سطح 3 به تحصیل بپردازند .

وی با بیان اینکه مدارس زینبیه (س) خرم آباد، محدثه بروجرد و خدیجه کبری (س) دورود از جمله مدارس سطح 3 حوزه خواهران استان هستند، افزود: در این مدارس به ترتیب امکان ادامه تحصیل در رشته های تفسیر قرآن، کلام  و فقه و اصول برای علاقمندان فراهم شده است .

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه هم اکنون مدارس سطح 3 شهرستان های استان درخواست پذیرش خود را برای جذب طلبه در سال تحصیلی 98-97 به مدیریت ارائه داده اند، یادآور شد: در مدرسه زینبیه (س) خرم آباد  15  ،محدثه (س) بروجرد 20 و خدیجه کبری (س)  دورود 20 نفر در سال تحصیلی آینده پذیرش خواهند شد .

بازدید دوره ای از مدارس

مهرابی در ادامه از بازدید دوره ای مدیر و معاونان حوزه علمیه از مدارس علمیه خواهران استان در شهرهای مختلف خبر داد و گفت: این بازدیدها با هدف ارزیابی و ارائه راهکارهای ارتقاء آموزشی،پژوهشی و فرهنگی مدارس صورت خواهد گرفت .

وی با اشاره به اینکه در این مدارس فعالیت معاونت های فوق مورد رصد و ارزیابی قرار خواهد گرفت، بیان داشت: این اقدام با هدف تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف معاونت ها و همچنین رتبه بندی و ارزیابی مدارس انجام می گیرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha