جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان خواستار برخود شدید با عوامل ناامنید در جامعه شد و گفت: رسیدگی به وضع معیشتی مردم وظیفه مسوولین، بخصوص دولت و مجلس است و پیگیری این گونه مطالبات از سوی مردم با سازوکارهای قانونی حق طبیعی آنها است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، عصر امروز در اجتماع اقشار مختلف مردم، طلاب، اساتید و روحانیون تاکستان که در مقابل دفتر امام جمعه این شهر برگزارشد، با محکومیت اقدام وحشیانه اغتشاشگران در تخریب اموال عومی، گفت: هجوم وحشیانه اغتشاشگران به حوزه علمیه این شهر و مضروب نمودن طلاب یک عمل ناجوانمردانه بود که مسئولین امنیتی باید به شدت با مسببین این حادثه تلخ برخورد جدی کنند.

مدیرمدرسه علمیه شهرستان تاکستان افزود: مردم در این شرایط باید مراقب باشند که خواسته‌های خود را چارچوب قانون بیان کنند و بدانند که قطعا روی آوردن به حرکات خشن، به نفع کشور و جامعه نیست.

وی ادامه داد: حرکات خشونت‌آمیز قطعا پاسخگوی مشکلات جامعه نخواهد بود و هیچ کشوری از طریق حرکات این چنینی نتوانسته به توسعه دست یابد، چراکه توسعه سیاسی و اقتصادی مستلزم آرامش نیروهای درونی و درک متقابل مسئولان و مردم از یکدیگر است.

مدیرمدرسه علمیه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: ما در موقعیت هوشیاری ملی قرار داریم و نحوه بیان انتقادات و مطالبات باید به شیوه قانونی و در چارچوب قانون باشد.

حجت الاسلام علی بخشی ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون همواره از هر فرصتی برای ضربه وارد کردن به نظام و کشور استفاده کرده‌اند و ما نمونه‌های آن را به کرات دیده‌ایم.

وی افزود: امنیت بزرگترین سرمایه ملی است که در سایه رهبری نظام ، وحدت کلمه و خون شهدا به دست آمده و نباید با انگیزه های سیاسی، و شعارهای اقتصادی دست خوش آسیب شود. پیام حماسه نه دی بازگشت آرامش و امنیت به کشور و مخالفت با کسانی بود که به بهانه اعتراض به انتخابات سعی در کشیدن مردم به کف خیابان ها داشتند.

مدیرمدرسه علمیه شهرستان تاکستان اظهار کرد: ملت ما بارها نشان داده که توانایی مقابله با بزرگترین فتنه ها را دارد و با آگاهی از انقلاب و نظام دفاع می کند.

وی بر هوشیاری و بصیرت و در صحنه بودن اقشار مختلف مردم بخصوص دانشجویان و طلاب تاکید کرد و گفت: توطئه علیه ملت و کشور ادامه دارد، پس نباید دشمنان را دست کم بگیریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha