جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار فرماندهان نیروی هوایی

حوزه/ امام جمعه بیرجند خیانت، اختلاس، سازش با بیگانه، ریختن آبروی مردم و بی‌عدالتی را از نمونه های دغل بازی های سیاسی دانست و افزود: در سیاست همانند بقیه مسائل زندگی نباید مکر و نیرنگ بکار ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی خراسان‌جنوبی ارزش کار خیر را هرچند، اندک، زیاد دانست و عنوان کرد: خداوند ارزش کار خیر را هرچقدر هم کوچک باشد، از بین نمی برد و هرچه که باشد خریدار اعمال شماست.

وی با بیان اینکه خداوند در محاسبه اعمال دقیق است و هیچ عملی در نزد او پنهان نخواهد ماند، گفت: برای انجام اعمال منکر و ناپسند نیز مجازات وجود دارد و انسان نتیجه اعمال منکرش را نیز خواهد دید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: سعادت و شقاوت انسان در گرو اعمال انسان است و برای اینکه بتوانیم در قیامت آزاد باشیم باید در دنیا مراقب رفتار، گفتار و اعمالمان باشیم و خدارا ناظر و شاهد بر اعمالمان ببینیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره بی عدالتی و ظلم هایی که صورت می گیرد گفت: برای زندگی کوتاه دنیوی نباید به مال، جان، ناموس و علم مردم تعرض کنیم.

وی خیانت، اختلاس، سازش با بیگانه، ریختن آبروی مردم و بی‌عدالتی را از نمونه های دغل بازی های سیاسی دانست و افزود: در سیاست همانند بقیه مسائل زندگی نباید مکر و نیرنگ بکار ببریم.

پارتی بازی عامل رسیدن انسان به جهنم است

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه حیله، مکر و نیرنگ تقابل با خدا و دستورات اوست، گفت: اگر انسان‌ هر شب اعمال خود را مورد محاسبه و سنجش قرار دهد و به خود نهیب بزند که شاید روز بعد بیدار نشود، دیگر دروغ و تهمت نمی گوید.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بزرگترین دشمن را، خود انسان عنوان کرد و افزود: اگر خود انسان درست باشد هیچ‌گاه دشمن نمی‌تواند به او ضرری برساند و در مقابل فریب و نیرنگ دشمن مقاوم می شود.

وی در ادامه به آثار رابطه بازی ها در تعاملات اداری اشاره کرد و گفت: پارتی‌بازی در ظاهر نفع رساندن به انسان و جامعه است اما در واقع پارتی‌بازی‌ها عاملی برای رفتن به سمت لغزش‌های جهنم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی درخصوص نقش علم و دانش در پیشرفت جامعه گفت: بسیاری از علومی که غربی‌ها به اسم فیلسوف و دانشمند مورد استفاده قرار می دهند وراثت‌های مسلمانان بوده و آن‌ها روی این وراثت‌ها کار کردند اما مسلمانان غافل شدند و غربی‌ها نیز تلاش کردند تا خوابمان ببرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به جنگ های صلیبی در غرب گفت: آن ها ذخایر علوم انسانی را در جنگ های صلیبی و ارتباطاتی که ایجاد کردند، به دست آوردند ولی متأسفانه ما اسیر غفلت شدیم و از این موضوع بازماندیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز نیز با برنامه ریزی برای غفلت مسلمانان در موضوعات مهم تر از جنگ های نظامی و اقتصادی کار می کنند و این در زمان حال بسیار خطرناک تر از جنگ های نظامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha