جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام حکمت حکیمی فر

حجت الاسلام حکیمی فر به برخی از مطالبات امام خامنه ای از مسئولان اشاره کرد و گفت: دشمنى دشمن، غافل نشدن از ضعف هاى داخلى، دفاع از حقوق ملت و مظلومين، تمركز بر مشكلات و تقسيم كار، با هم بودن و هم ‏افزايى، معيار دانستن و تسليم نسبت به قانون، انتقادات منصفانه و بدون سياه ‏نمايى از جمله انتظارات معظم له از مسئولان و مدیران کشوری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، پیش از ظهر امروز در جمع طلاب، اساتید و معاونین مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار به مطالبات امام خامنه ای از مسئولین نظام اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبرى در اين بيانات خود در چند مورد به جدى بودنشان در طرح مطالبات از مسئولان در جلسات حكومتى تصريح نمودند و آن ‏را با بنايشان بر كمك مسؤولان منافى ندانستند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: معظم له در يك مورد فرمودند: «بعضى‏ ها گله می کنند كه چرا فلانى تذكّر نمى ‏دهد؛ نخير، بنده زياد تذكّر مى‏ دهم. اين‏كه مى ‏بينيد من گاهى علناً يك چيزى مى‏ گويم، اين يك‏دهمِ تذكّرات و اوقات ‏تلخى ‏ها و هشدارهاى ما با اين آقايان نيست. در جلسات حكومتى، بنده غالباً تذكّر، هشدار و مطالبه، زياد دارم.»

وی ادامه داد: در جاى ديگر رهبر عظیم الشان انقلاب فرمودند: «بنده البتّه تذكّراتى مى ‏دهم، عرض كردم، آنچه من گاهى علنى مى ‏گويم، يك‏دهم آنچه در جلسات خاص با آقايان عرض مى ‏كنيم هم نمى ‏شود؛ گاهى هشدار مى‏ دهيم، گاهى دعوا مى ‏كنيم؛ معمولاً مسائل گوناگون را تذكّر مى ‏دهيم، منتها خب عرض كرديم، به‏ قدر وسع.»

حجت الاسلام حکیمی فر به برخی از مطالبات امام خامنه ای از مسئولان اشاره کرد و اظهار داشت: توجه به دشمنى دشمن، غافل نشدن از ضعف هاى داخلى، دفاع از حقوق ملت و مظلومين، تمركز بر مشكلات و تقسيم كار، با هم بودن و هم ‏افزايى، معيار دانستن و تسليم نسبت به قانون، انتقادات منصفانه و بدون سياه ‏نمايى از جمله  انتظارات معظم له از مسئولان و مدیران کشوری است.

مدیر مدرسه علمیه بیحار گفت: رهبر معظم انقلاب در جلسه ای فرمودند که «انتقاد كار خوب و لازمى است، تذكّر كار خوبى و كار لازمى است، امّا تذكّر و انتقاد را به‏ صورت «يك كلاغ چهل كلاغ» مطرح نكنند. پس تذكّر اگر مى‏ دهيم، انتقاد اگر مى‏ كنيم، منصفانه باشد؛ اين‏جور نباشد كه مبالغه كنيم، تعميم بدهيم، سياه‏ نمايى كنيم. سياه ‏نمايى يعنى همين «يك كلاغ چهل كلاغ»؛ اين سياه ‏نمايى است.»

این استاد حوزه به خواسته های مقام معظم رهبری از مسئولان گریزی زد و بیان داشت: توجه به مسائل كليدى اشتغال و توليد، تفاوت قائل شدن بين انواع معترضان «توجّه بشود آن جوانى يا نوجوانى كه تحت تأثير هيجانيِ يك شبكه‏ اينترنتى در فضاى مجازى قرار مى ‏گيرد و يك حركتى مى ‏كند يا يك كلمه حرف مى ‏زند، با آن كسى ‏كه با دستگاه‏هاى سازمان‏يافته مرتبط است و جزو آن پادوها است، فرق دارد؛ اين‏ها را يك‏ جور به‏ حساب نياورند.»

حجت الاسلام حکیمی فر به انتظارات رهبر معظم انقلاب از مردم نیز اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری از ملت ایران انتظاراتی دارند که همه وظیفه داریم که این خواسته ها را اجابت کنیم.

مدیر مدرسه علمیه بیجار دیگر خواسته رهبری از ملت را عدم اشاعه و تكرار شايعات و لزوم كمك به مسؤولين عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha