سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
راشد یزدی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی با بیان این که خدمت به مردم از بهترین عبادات است، گفت: کسی که برای رضای خداوند متعال به مردم خدمت می کند، خداوند به او مزد و اجر می دهد و به فرزندان او نیز بی نیازی، حیثیت و آبرو عطا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حجت الاسلام والمسلمین کاظم راشد یزدی، امروز در جمع کارکنان پلیس استان یزد ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: اگر کسی بتواند گره ای از کار مردم بگشاید یا غمی از دلی بردارد، عالی ترین عبادت الهی را انجام داده است.

این استاد حوزه با اشاره به اهمیت خدمت به خلق خدا، گفت: از دیدگاه قرآن کریم سه موضوع خون، مال و آبروی بندگان در دنیا بسیار اهمیت دارد و پلیس حافظ این سه مهم است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت شغل پلیس در حفظ جان، مال و ناموس مردم، لازم است مسئولان نظام از لحاظ معیشتی پلیس را تامین کنند تا فردی که در ناجا خدمت می کند دغدغه مالی نداشته باشد و بتواند به خوبی به وظیفه خود عمل کند.

حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم از بهترین عبادات است افزود: شما که پلیس در نظام اسلامی هستید باید قدر خود را بدانید چرا که پناهگاه امن مردم هستید و این توفیق و فضل الهی است که شامل حال شما شده است.

وی تصریح کرد: کسی که برای رضای خداوند متعال به مردم خدمت می کند، خداوند به او مزد و اجر می دهد و به فرزندان او نیز بی نیازی، حیثیت و آبرو عطا می کند و شما بدانید که عنصر ارزنده ای هستید؛ چرا که توفیق دارید به خلق خدا کمک کرده و می توانید برای رضای خدا، کار کنید.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha