یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عزاداری فاطمیه در دفتر امام جمعه همدان

 حجت الاسلام امیری وحید گفت: حضرت زهرا(س) با حمایت از امیر مومنان علی(ع) به همگان درس ولایت مداری داده است، ابراز داشت: حضرت فاطمه(س) بهترین الگو برای جامعه بشری است، این بانوی مکرمه دارای صفات و روحیّات اخلاقی فراوانی است که جمیع این صفات باید الگوی رفتاری شیعیان قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاریحوزه» در همدان، حجت الاسلام امیری وحید از شاگردان مرحوم آیت الله آخوند(ره)، پیش از ظهر امروز در مراسم عزاداری ایام فاطمیه(س) دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان، گفت: اهل بیت(ع) به تمامی علوم جهان به واسطه قدرت خدای تعالی آشنا هستند.

وی تصریح کرد: جایگاه حضرت زهرا(س) به سوره قدر و شب قدر تشبیه شده است، زیرا شناخت وجود این بانوی الهی در فهم بشر گنجانده نشده است.

 حجت الاسلام امیری وحید اظهار کرد: شرط رسیدن تمام انبیای الهی به مقام نبوت معرفت فاطمه زهرا(س) است و فهم این مقام از درک عقل آدمی به دور است.

وی در ادامه افزود: نبی مکرم اسلام(ص) در شب عروسی حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) به امیر مومنان علی(ع) می فرماید حضرت زهرا (س) امانت الهی است.

حجت الاسلام امیری وحید با بیان این که  حضرت زهرا(س) با حمایت از امیر مومنان علی(ع) به همگان درس ولایت مداری داده است، ابراز داشت: حضرت فاطمه(س) بهترین الگو برای جامعه بشری است، این بانوی مکرمه دارای صفات و روحیات اخلاقی فراوانی است که جمیع این صفات باید الگوی رفتاری شیعیان قرار بگیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha