جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 442312
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
وکیلی

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران اصفهان گفت: یکی از مهمترین توصیه هایی که شهدا در وصیت نامه خود به ما داشته اند، حفظ و توقیت وحدت در جامعه است، حقیقتا شهدا عامل به وحدت بودند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، داریوش وکیلی امروز در همایش طلاب شاهد و ایثارگر حوزه علمیه اصفهان، اظهار کرد: همیشه بررسی وصیت نامه های شهدا برای ما عبرت ها و درس های بزرگی دارد.

وی با بیان این که با یک بررسی اجمالی  بر روی وصیت نامه های شهدا،  متوجه می شویم  که چندین موارد در همه آنها مکرر تکرار شده، گفت: نخستین عاملی که در همه وصیت نامه ها توصیه شده است، رعایت زهد و تقوای الهی است.

وکیلی افزود: پشتیبانی از ولایت فقیه دومین توصیه ای است که همه شهدا همه را به رعایت آن سفارش کرده اند، حقیقتا اگر تا به امروز انقلاب در برابر همه توطئه ها ایستاده، به مدد این پشتیبانی از ولایت فقیه است.

وی بیان کرد: توصیه به نماز اول وقت و نماز شب، توصیه به مسئولین برای قدردانی از مردم بی بدیل ایران و انجام خدمت به انها از دیگر مواردی است  که در وصیت نامه  های شهدا آمده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران اصفهان یادآور شد: حفظ و تقویت وحدت از جمله مهمترین توصیه هایی است که همه شهدا در وصیت نامه های خود به  مردم ایران داشته اند، امروز بیشتر از هر زمان دیگر ضرورت این امر مهم را در حفظ انقلاب اسلامی در می یابیم.

وی با تاکید بر این که همه شهدا خود عامل به وحدت بودند، خاطرنشان کرد: ما به تبعیت از سیره شهدا باید در راستای حفظ وحدت بکوشیم و از هر عاملی که مانع از تحقق این مطالبه  شهدا می شود، پرهیز کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha