سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
با قرآن در زلال اعتکاف

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: طرح قرآنی «با قرآن در زلال اعتکاف» در طول سه سال گذشته جای خود را در مراسم اعتکاف باز کرده و از برنامه های مهم و جریان ساز مراسم معنوی اعتکاف به شمار می رود که با استقبال گسترده معتکفین همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از بوشهر ، عبدالحسین ناصری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اجرای طرح با قرآن در زلال اعتکاف که با حضور رابطین قرآنی و فرهنگی مساجد برگزار شد به تشریح طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» پرداخت.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، بیان داشت: سال گذشته تعداد 84 مسجد تحت اجرای این طرح قرآنی قرار داشت که امسال با توجه به تقارن ایام اعتکاف با ایام عید نوروز تلاش می شود حداقل به تعداد مساجد سال گذشته این طرح قرآنی در سطح استان اجراء شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در ادامه افزود: طرح قرآنی «با قرآن در زلال اعتکاف» در طول سه سال گذشته جای خود را در مراسم اعتکاف باز کرده و از برنامه های مهم و جریان ساز مراسم معنوی اعتکاف به شمار می رود که با استقبال گسترده معتکفین همراه بوده است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، اصلاح قرائت نماز را از مهمترین برنامه طرح با قرآن در زلال اعتکاف ذکر کرد و افزود: آمادگی داریم در صورت نیاز برای تمامی مساجد محوری محل برگزاری اعتکاف، مربی و مرتّل قرآن اعزام نمائیم.

ناصری تصریح کرد: در این جلسه که به طور مشترک از طرف اداره امور قرآنی و معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و به منظور توجیه رابطین و خادمین اعتکاف شهرستان بوشهر برگزار شد حاضرین نیز به بیان نظرات خود پرداختند.

گفتنی است، در این نشست حجت الاسلام سید علی محمودی نیا، معاون فرهنگی و حسین ادیبی کارشناس فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha