جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سید حسن رضوی معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه همدان

حوزه/ حجت الاسلام رضوی گفت: متولیان امام زادگان باید به مردم توجه داشته و در ایام نوروز درب امام زادگان را بروی مردم باز بگذارند تا مردم از این فرصت معنوی به نحو احسن استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در همدان،حجت الاسلام سید حسن رضوی، در جمع مسؤولان بقاع متبرکه طرح آرامش بهاری بیان داشت: استان همدان دارای 178 مرقد مطهر از فرزندان اهل بیت(ع) در مناطق شهری و روستای و بین جاده ای است.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین ویژه برنامه های اوقاف و امور خیریه همدان در ایام نوروز برگزاری طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه به شمار می رود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه همدان تصریح کرد: در سال های گذشته شاهد استقبال فراوان مردم شهر و میهمانان همدان در امام زادگان شهر بودیم و در لحظه تحویل سال نیز حضور حداکثری را شاهد بودیم و این نتیجه عملکرد خود مردم همدان به ویژه مسؤولان بقاع متبرکه است.

حجت الاسلام رضوی گفت: اگر برنامه های فرهنگی خوب اجرا شود حتما مردم جذب این برنامه های می شوند، استان همدان دارای مردمی متدین است و اگر برنامه های فرهنگی به خوبی اجرا شود قطعا مردم در این برنامه ها حضور پیدا می کنند.

وی  افزود: متولیان امام زادگان باید به مردم توجه داشته و در ایام نوروز درب امام زادگان را بروی مردم باز بگذارند تا مردم از این فرصت معنوی به نحو احسن استفاده کنند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه همدان یاد آور شد: یکی از مسایل مهم در اجرا کردن طرح آرامش بهاری توجه به اصول اخلاقی و تبغیت از ماموران امنیتی و حفاظتی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha