سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام احمد مومنی

حوزه/ حجت الاسلام مومنی در آغاز مرحله دوم مسابقات قرآن ویژه طلاب کرمان گفت: برای فراگیر کردن برنامه‎های قرآنی در سطح استان، اولین دوره مسابقات قرآنی با هدف کشف استعداد‎های برتر قرآنی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت الاسلام احمد مومنی در آغاز مرحله دوم مسابقات قرآن ویژه طلاب کرمان گفت: ۹ماه است که بحث قرآن و حدیث  به معاونت تهذیب واگذار شده که در این راستا از همان ابتدا سعی بر اجرایی کردن برنامههای مختلفی در موضوع قرآن و حدیث در مدارس علمیه سطح استان با همکاری معاونین تهذیب مدارس بوده است و تا  امروز توانستهایم بخشی از برنامههای مورد نظر را اجرا کنیم.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمان افزود: برای برگزاری برنامههایی با موضوع قرآن و حدیث در مدارس، در این ایام جلساتی با مسئولین امر برگزار گردید و طبق برنامهریزیهای صورت گرفته، کرسی تلاوت قرآن در مدارس شهر کرمان برگزار شد.

وی ادامه داد: با برگزاری مراسم کرسی تلاوت که مورد استقبال طلاب نیز قرار گرفت، سعی بر تقویت بحث قرائت و ترتیل داشتیم که در این میان استعدادهای خوبی شناسایی شد.

وی برنامه بعدی معاونت تهذیب را برگزاری مسابقات قرآنی اعلام کرد و بیان داشت: برای فراگیر کردن برنامههای قرآنی در سطح استان، اولین دوره مسابقات قرآنی ویژه طلاب مدارس علمیه استان در سه رشته قرائت، اذان و حفظ برگزار شد.

حجت الاسلام مومنی افزود: با برگزاری مسابقات قرآن به دنبال کشف استعدادهای برتر قرآنی در سطح استان هستیم. همچنین تصمیم داریم بعد از کشف استعدادهای قرآنی، در تابستان با برگزاری کارگاههای آموزشی برای طلاب شهرستانی، در رشد و پیشرفت آنها گام بلندی برداریم تا بتوانند در سطح کشوری خود را مطرح کنند.

وی خاطر نشان کرد: امسال اولین دوره از مسابقات برگزار شد که با وجود مشکلاتی چون کمبود وقت، تعداد شرکت کنندگان در آن مطلوب بوده و در مرحله اول ۱۸۰ نفر در این مسابقات شرکت کردند که امروز مرحله دوم آن برگزار میشود. همچنین بعد از برگزاری مرحله دوم، اختتامیه این مسابقات برگزار خواهد شود و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha