پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام نظری

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: اخلاق و سیره حضرت علی(ع) یک الگوی کامل برای مردم است و شیوه ایشان در امر مدیریت نیز باید الگوی مسئولان و مدیران باشد.

حجت الاسلام عباس نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین ضمن تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت علی (ع) و روز پدر گفت: حضرت علی (ع) آیینه تمام نمای عدالت و الگوی کامل ظالم ستیزی و مظلوم پروری است.

وی با اشاره به اینکه اخلاق و سیره حضرت علی(ع) یک الگوی کامل برای مردم است و شیوه ایشان در امر مدیریت نیز باید الگوی مسئولان و مدیران باشد، افزود: شخصیت حضرت امیرالمؤمنین(ع) آن‌قدر وسیع، بزرگ و همه‌جانبه است که درک و فهم آن برای هرکسی آسان نیست، چرا که برخی از بزرگان درباره آن حضرت مطالعات عمیق و گسترده‌ای انجام داده‌اند و معتقدند که شناخت حضرت علی(ع) به‌آسانی امکان‌پذیر نیست.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: حضرت علی(ع) رابطه عاطفی بسیار قوی با همسر گرامی خویش، حضرت زهرا(س) داشتند و به‌عنوان پدر خانواده رابطه صمیمی میان اعضای خانواده برقرار کرده بودند.

حجت الاسلام نظری تصریح کرد: ولایت امیر مؤمنان حضرت علی(ع) به این معناست که در سیره اخلاق عملی و رفتاری از ایشان پیروی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha