جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام تقی خانی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین با تاکید بر این که شهدا خود را فدای دین و عزت ملت کردند، گفت: راهیان‌ نور از اقدامات بزرگ فرهنگی است و بر همین اساس وظیفه حساسی بر عهده راویان دفاع مقدس وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام شعبان تقی خانی، در جمع زائرین کاروان های راهیان نور در یادمان شهدای فکه گفت: بحث روایتگری در رابطه با دفاع مقدس از اهمیت بالایی برخوردار است و کرامت‌بخشی به شهدا و خاطره‌گویی می تواند تاثیر زیادی بر زائران داشته باشد.

استاد حوزه علمیه قزوین افزود: در شرایطی که با حملات سنگین جنگ نرم از سوی استکبار مواجه هستیم می توانیم با معرفی الگوهای برتر که همان شهدا هستند، سبب ایجاد تحول در بین جوانان شویم.

وی ادامه داد: شهدای ۸ سال دفاع مقدس، انسان هایی شاخص و والا مقام هستند که ما را به سمت ارزش های الهی رهنمون می سازند و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها جامعه را همواره سرزنده و با نشاط نگه می‌دارد.

حجت الاسلام تقی خانی با بیان این که اردوهای راهیان نور تاثیر مطلوبی در ترویج ارزش های انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان جامعه دارد، تصریح کرد: راهیان‌ نور از اقدامات بزرگ فرهنگی است و بر همین اساس وظیفه حساسی بر عهده راویان دفاع مقدس وجود دارد.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: شهدا خود را فدای دین و عزت ملت کردند، دین و ملت را فدای خود نکردند، لذا تک تک مسئولین باید در روند کارهای خود از این بزرگواران درس بگیرند و خادم ملت باشند.

حجت الاسلام تقی خانی ضمن اشاره به اینکه راهیان نور توانسته نقش ارتقای سطح فرهنگی رادر جامعه ایفا کند بیان داشت: طبق مشاهدات عینی که در این سفرها وجود دارد افرادی از طبقات مختلف اجتماعی حضور دارند و هیچ گونه مرزبندی در این مکان ها وجود ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha