پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
همایش تجلیل از پدران آسمانی

حوزه/ آیت الله اعرافی با بیان این که والدین شهدا سهامداران انقلاب اسلامی هستند گفت: شکل گیری جریان مقاومت و حزب الله به برکت جانفشانی خون شهدا ممکن شده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، آیت الله اعرافی در همایش تجلیل از پدران آسمانی که درشب میلاد با سعادت مولی الموحدین امیر مومنان علی (ع) با حضور پدران بزرگوار و فرزندان معظم شهدا در مجتمع امام خمینی (ره) قم برگزار شد گفت: زنده ماندن راه شهدا و بلند بودن نام شهدا معنایی حیات شهدا بعد از شهادت است.

وی تاکید کرد: آدمی می میرد که در راه باطل است شهدا در مسیر حق جان فدا کردند. امام جمعه قم ادامه داد: از دیگر معانی حیات برزخی شهدا اینکه آنها به این عالم اشراف دارند به مجاهدان پس از خود بشارت می دهند و از دیگر معانی حیات برزخی شهدا حیات برتر و شفاعت شهدا است.

آیت‌الله اعرافی با بیان این که شکل گیری جریان مقاومت و حزب الله به برکت جانفشانی خون شهدا ممکن شده است، تصریح کرد: راه شهدا زنده است از تاثیر خونهای شهدا استقبال 80 هزار نفر طلبه علوم دینی از 130 کشور دنیا برای کسب علوم اسلامی و تاثیرگذاری بر میلیون ها انسان است.

وی پدران و مادران شهدا را سهامداران انقلاب اسلامی دانست و گفت: ملتی که از جان خود بگذرد قله ها را فتح می کند. شما سربلند هستید از این شهادتها،شما سهامدار انقلاب اسلامی و مبلغان پرچم دار این راه پر افتخار هستید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha