جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ماه رجب

حوزه/ مدیر مدرسه التفاتیه قزوین گفت: ماه رجب، ماه دعا، استغفار، توبه و نیایش است و این ماه مقدمه خودسازی برای حضور در ضیافت الهی ماه مبارک رمضان محسوب می شود و خداوند متعال به واسطه این ماه عزیز درهای رحمت خود را برای بندگان باز می‌کند و در این ماه گناهان بخشیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام اسدالله مهر آرا، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه التفاتیه قزوین، ضمن تبریک سال جدید، گفت: شما طلاب باید از همین ابتدای سال تلاش خود را در جهت خودسازی و تهذیب نفس و همچنین ارتقا علمی و تحصیلی دو جندان کنید.

وی بر ضرورت بهره گیری از برکات ماه رجب تاکید کرد و افزود: ماه رجب، ماه دعا، استغفار، توبه و نیایش  است و این ماه مقدمه خودسازی برای حضور در ضیافت الهی ماه مبارک رمضان محسوب می شود و خداوند متعال به واسطه این ماه عزیز درهای رحمت خود را برای بندگان خود باز می‌کند و در این ماه گناهان بخشیده می‌شود.

مدیر مدرسه التفاتیه قزوین خاطرنشان کرد: باید در ماه رجب به دنبال توبه از گناهان  باشیم و اولین شرط توبه، پشیمانی قلبی از انجام گناهان گذشته و عزم جدی در دوری از گناه و ترک آن است تا خداوند توفیق عبادت را نصیب کند.

حجت الاسلام مهر آرا بیان داشت: بهترین شرایط در جهت خودسازی در ماه رجب برای بندگان فراهم شده است و انسان می‌تواند با انجام اعمال معنوی و عبادی خود در جهت شناخت خدا و خود گام‌های بسیار جدی بردارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha