شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ عبد الله جبری دبیرکل جنبش امت لبنان

حوزه/ شیخ عبد الله جبری دبیرکل جنبش امت لبنان اشاره کرد: حماسه بزرگی که در روز زمین رخ داد، پیام های متعددی در پی داشت و ملت مجاهد فلسطین از طریق آن تاکید کرد که همچنان ملتی زنده است و تسلیم و خواری در برابر اشغالگران را نمی پذیرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» شیخ عبد الله جبری دبیرکل جنبش امت لبنان اشاره کرد: حماسه بزرگی که در روز زمین رخ داد، پیام های متعددی در پی داشت و ملت مجاهد فلسطین از طریق آن تاکید کرد که همچنان ملتی زنده است و تسلیم و خواری در برابر اشغالگران را نمی پذیرد.

وی در نشستی به مناسبت یادبود شهدای اخیر فلسطین برگزار شد، تصریح کرد: "قرارداد قرن" در تمامی معیار ها محکوم به شکست است و این ملت به توجیه آن رضایت نخواهد داد و اگر به زور توجیه و اجرا شد، در آن صورت این قرار داد سودمند نخواهد بود، به ویژه برای تاجری مثل ترامپ.

شیخ جبری افزود: برخی گمان می کنند که رابطه امت با دشمن اسرائیلی، یک رابطه راهبردی است، امّا حماسه ای که روز جمعه دیدیم، ثابت کرد که ملت بزرگ ما، به ویژه جوانان قاطعانه نمی پذیرد که رابطه ای راهبردی یا تاکتیکی یا هر نوع عادی سازی روابط با این دشمن غاصب داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha