دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار آیت الله سید محمد شاهچراغی با سردار اشتری فرمانده ناجا کشور

حوزه/ آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به نام‌گذاری امسال به‌عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» گفت: اشتغال و بیکاری از مهم‌ترین مشکلات امروز جامعه است و پلیس از طرق مختلف و ازجمله مبارزه با کالای قاچاق می‌تواند در این مهم نقش‌آفرینی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، ظهر امروز در دیدار با سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری، فرماندهی نیروی انتظامی کشور، به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان از نیروی انتظامی به‌عنوان نیرویی خوش‌نام نام برد و اظهار داشت: امروز پلیس جمهوری اسلامی، خادم رهبری و مردم است و نیروی انتظامی نقش مهمی در تأمین امنیت و آرامش در کشور دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه وقتی خود شما(سردار اشتری) در خدمت انقلاب و رهبری هستید، نیروهای شما هم همین‌گونه به رهبری و مردم خدمت می‌کنند، تصریح کرد: ناجا هیچ مخالفتی در برابر رهبری ندارد و تسلیم اوامر و رهنمودهای معظم له است؛ نیروی انتظامی همواره در برابر ولی‌فقیه تسلیم و فرمان‌بر بوده و ناجا در بین مردم خوش‌نام است و این خوش‌نامی برگرفته از خدمت بی‌منت پلیس است.

وی با بیان اینکه بیداری نیروی انتظامی سبب ایجاد امنیت در کشور است، افزود: پلیس همواره خادم و خدمتگزار مردم بوده و این مهم از افتخارات پلیس در جمهوری اسلامی است؛  انتخاب نیروی انتظامی از دل خود همین مردم و گوش‌بفرمانی رهنمودهای فرماندهی کل قوا از امتیازات بزرگ نیروی انتظامی است.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به نام‌گذاری امسال به‌عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی می‌تواند نقش مهمی در تحقق شعار امسال داشته باشد؛ اشتغال و بیکاری از مهم‌ترین مشکلات امروز جامعه است و پلیس از طرق مختلف و ازجمله مبارزه با کالای قاچاق می‌تواند در این مهم نقش‌آفرینی کند.

وی با بیان اینکه مشکل کم‌آبی از مهم‌ترین معضلات استان سمنان است، گفت: این مشکل اگرچه در اکثر نقاط کشور وجود دارد، اما در استان سمنان این مشکل حادتر است، لذا انتظار می‌رود نیروی انتظامی چنانچه می‌تواند در این حوزه نیز برای مردم استان گامی بردارد، دریغ نکند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به کمبود نیروی انسانی در بخش‌هایی از نیروی انتظامی استان سمنان از سردار اشتری فرماندهی نیروی انتظامی کشور خواست در این زمینه نیز نیروی انتظامی این استان را یاری دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha