یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ |۱۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 26, 2024
بخشی پور

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از اعزام تعدادی از فعالان قرآنی استان برای دیدار با رهبر انقلاب خبر داد و گفت: اداره امور قرآنی اوقاف خراسان جنوبی در برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام پرویز بخشی پور در جمع خبرنگاران از کسب رتبه اول اداره امور قرآنی اوقاف استان در برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در طیف "ب" در کشور خبر داد و اظهار داشت: اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در سطح کشور در سطح "ب" مقام اول برگزاری مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن کریم را کسب کرده است.

وی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری مسابقات قرآنی، گفت: تردیدی نیست که برگزاری مسابقات و جشنواره‌های دوره‌ای در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی به ارتقای آن حوزه کمک می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی تصریح کرد: حضور چهره‌های مختلف به عنوان حافظان و قاریان آن در مسابقات موجب ارتقای رقابت‌ها و توانایی آنها شده و در چنین شرایطی یک فضا برای فعالیت و رشد نیروهای فعال فراهم می‌شود.

حجت الاسلام بخشی پور ادامه داد: در شرایط قرآنی، فضای عمومی جامعه از جمله خانواده‌ها تحت تاثیر قرار می‌گیرد و برگزاری مسابقات قرآنی بسیار اهمیت دارد.

وی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی برگزاری مسابقات قرآنی است و مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه همه ساله و به صورت مستمر برگزار می‌شود که استقبال از برگزاری این مسابقات بالا است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با بیان این که در حال حاضر نیز مسابقات بین المللی قرآن کریم اوقاف در مصلی امام خمینی(ره) در تهران در حال برگزاری است، تصریح کرد: در همین راستا ۳۰ نفر از فعالان قرآنی استان برای دیدار با مقام معظم رهبری به تهران اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام بخشی پور افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته افراد اعزامی، ۵ اردیبهشت‌ماه امسال برای دیدار با مقام معظم رهبری اعزام می‌شوند.

وی یادآور شد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و زیارت حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها) در قم از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای افراد اعزامی از خراسان‌جنوبی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha