سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام محبی

عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت: کسانی که به امید آمریکا دم از نارسایی و ناکارآمدی نظام می زنند، وفادار به آمریکا هستند و همه امتحان پس می دهند و هر کسی بسته به توان خود در ایستگاه های مختلف انقلاب پیاده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی صبح امروز درنشست بصیرتی طلاب مدرسه علمیه شیخ الاسلام، گفت: حمایت های ایران از سوریه و عراق، سبب پیروزی آنان در مقابل داعش و دشمنان شده است و اگر رزمندگان ایرانی نبودند دفاع از حرم اهل بیت(ع) هم مقدور نبود.

مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین افزود: ما توانستیم دشمن را از مرزهای مان عقب برانیم و با قدرت بازدارندگی و دفاعی، عظمت انقلاب، امام، رهبری و خون شهدا را به رخ جهانیان بکشانیم.

وی اظهار کرد: داستان آمریکا و ایران 40 سال است که ادامه دارد و آنها همچنان می گویند این انقلاب تمام می شود، در حالی که این انقلاب همچنان پابرجا مانده و باقی هم خواهد ماند.

حجت الاسلام محبی خاطرنشان کرد: کسانی که به امید آمریکا دم از نارسایی و ناکارآمدی نظام می زنند، وفادار به آمریکا هستند و همه امتحان پس می دهند و هر کسی بسته به توان خود در ایستگاه های مختلف انقلاب پیاده می شود.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به کوری چشم و بر خلاف میل دشمنان بعد از رحلت امام نیز ادامه داشته و رهبر معظم انقلاب سکان کشتی انقلاب را در دست گرفته اند و به فضل الهی آرزی خداناپسندانه دشمنان انقلاب به گور برده شد و خوابشان تعبیر نشده ونخواهد شد.

وی گفت: امنیت جمهوری اسلامی ایران در دنیا مثال زدنی است، به طوری که کشورمان با وجود شرارت های دشمن، به لطف و عنایت الهی، حضور رزمندگان غیور و هدایت های رهبر معظم انقلاب دارای ثبات و امنیت پایدار است.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: حضور یکپارچه مردم در صحنه های مختلف نظام نیز همواره باعث استحکام نظام شده، حضور به موقع مردم در صحنه های مختلف مانع تفرقه افکنی دشمنان و ایجاد اختلافات توسط آنان شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha