جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: شوراهای اسلامی با درك صحيح از نيازها و ضرورت های مختلف جامعه به ويژه طبقات محروم و مستضعف، نسبت به مهمترين اولويت، يعنی مسائل فرهنگی و اجتماعی نيز اهتمام ويژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: در اهمیت شوراهای اسلامی شهر و روستا همین نکته کافی است که خوشبختانه در سال 1377 اصل صد قانون اساسی محقق شد و جمهوری اسلامی در زنجیره تکمیل دولت سازی اش شوراهای اسلامی شهر و روستا را به عنوان نهادی نوپا دراوایل دهه سوم انقلاب در جهت ارتقای سطح کار آمدی نظام تاسیس کرد تا فرصتی برای خدمت همه جانبه برای مردم عزیز و غیور ایران اسلامی باشد و همچنین از برکات تشکیل شوراها همین بس که حل مسائل مردم به دست خود مردم اتفاق بیفتد.

 مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین ادامه داد: امروز که اعضای شورای اسلامی شهر با رای مردم به این کرسی رسیده اند بدانند که توجه خدای متعال بوده و آنها منتخبین مردم در شهر خود شده اند و خداوند نیز بر اقامه نماز بسیار تاکید جدی دارند، لذا باید در این امر مهم و به ویژه در عرصه تبلیغات شهری تلاش ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: از شوراهای اسلامی شهر و روستا های استان قزوین درخواست دارم که که نسبت به تبلیغ و ترغیب مردم به ف نماز جمعه در سطح شهرها و روستا ها همت مضاعفی داشته باشند و تمهیدات لازم برای حضور باشکوه مردم در نماز جمعه اندیشیده شود.

حجت الاسلام فاطمی نسب در پایان گفت: شوراهای اسلامی با درك صحيح از نيازها و ضرورت های مختلف جامعه به ويژه طبقات محروم و مستضعف، نسبت به مهمترين اولويت، يعنی مسائل فرهنگی و اجتماعی نيز اهتمام ويژه ای داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha