جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست سياسي؛ مدرسه علميه الزهرا(س) ساري

حوزه/ یکی از روش های دشمن در جنگ نرم ايجاد فشارهاي اقتصادي است؛ لذا با فرهنگ سازی سعی دارد کالای ایرانی را بی کیفیت در جامعه جلوه دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، آقای اسماعیلی کارشناس سیاسی در مدرسه علمیه خواهران الزهراء(س) ساری ضمن بیان اهداف استراتژیک دشمن در جهت نابودی انقلاب اسلامی و اقداماتی از قبیل جنگ سخت و نرم در قبال این ملت،گفت: امام خمینی(ره) با توکل به خداند و اتکا به قدرت مردم موجب پیروزی این انقلاب شد و با وصل کردن بدنه انقلاب به مردم که همان بسیج می باشد، توانست در سخت ترين شرايط این انقلاب را از چالش ها عبور دهد .

این کارشناس سیاسی در ادامه یکی از روش های دشمن در جنگ نرم را ايجاد فشارهاي اقتصادي دانست و بیان کرد: دشمن برای جنگ اقتصادی ابتدا در اذهان عمومی فرهنگ سازی کرد که کالاهای ایرانی از لحاظ کیفیت مرغوب نیستند.

وی اضافه کرد: هیچ شکی در كيفيت بالاي برخي از کالاها و تکنولوژی خارجی نيست؛ اما بحث اين است كه امكان و توان توليد آن کالاها در داخل را داريم؛ لذا بايد طبق فرمايشات مقام معظم رهبري در آغاز سال ۹۷، حمايت از كالاي ايراني را سرلوحه فعاليتهايمان قرار دهيم.

اسماعیلی، افزایش تولیدات داخلی، بهبود کیفیت تولیدات داخلی، انطباق تولیدات با سلیقه روز و نیازهای جامعه، ارزان تمام کردن و رقابت پذیر کردن تولیدات داخل، مدیریت جدی واردات از سوی دولت مردان، مبارزه با کالای قاچاق و سرمایه گذاری فعالان اقتصادی در امر تولید از جمله موارد لازم جهت تقویت اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی  در داخل کشور است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی فقط کار دولتمردان نبوده، و وظیفه همه مردم است؛ البته مسئولين بايد در این زمینه با فرهنگ سازی در جامعه، ذهن آحاد مردم  را برای پذیرش این موضوع آماده کنند.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha