پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طرح همراه نور

حوزه/ با همکاری ستاد همکاری ها حوزه و آموزش و پرورش و مرکز نور طرح ویژه ۱۰۰درصد تخفیف برای استفاده از ۱۲ هزار جلد کتاب به مناسبت روز معلم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ در پی تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون ایجاد نهضت کتاب خوانی در کشور مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با مشارکت ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری(ره) و بزرگداشت روز معلم در قالب طرح ویژه ای اشتراک استفاده از کتابخانه همراه نور را به فرهنگیان سراسر کشور هدیه می دهد.

 در این طرح ویژه که ثبت نام آن از امروز همزمان با میلاد سراسر نور منجی عالم بشریت آغاز و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت، فرهنگیان عزیز می توانند با مراجعه به پایگاه همراه نور (به آدرس hamrahnoor.ir ) از بیش از 12 هزار جلد کتاب در بیش از 30 موضوع مختلف تربیتی، آموزشی، عمومی و تخصصی به صورت 100درصد رایگان بهره مند شوند.

این طرح ویژه از سوی باشگاه کتابخوانی همراه نور و با مشارکت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش برنامه ریزی شده و در آن با مراجعه به پایگاه همراه نور از هدیه ویژه اشتراک یک ماهه کتابخانه همراه نور به صورت رایگان بهره مند می شوند.

توضیحات نحوه دریافت هدیه ویژه روز معلم در:

http://noo.rs/nup1O

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha