یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
 نشست مبلغان ن

حوزه/ نشست "نقش مبلغان در کاهش و مقابله آسیب‌های اجتماعی" روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور در مرکز همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، نشست نقش مبلغان در کاهش و مقابله آسیب‌های اجتماعی روز پنجشنبه 20 اردیبهشت، از ساعت 9:30 تا 13 با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور و حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز در مرکز همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

خاطر نشان می شود:  بیش از 180 گروه تبلیغی ثبت‌نام کردند که برای اعزام آماده می‌شوند؛ پیش از اعزام مبلغان پنج نشست تخصصی برگزار می‌شود که از جمله آنها سوژه‌های سخن با محوریت قرآن و رمضان و سوژه‌های سخن با محوریت امام علی(ع) و رمضان است و کارکرد دعا در سلامت اخلاق و روان و احکام و استفتائات رمضان از دیگر نشست‌های ویژه مبلغان ماه رمضان است.

گفتنی است: امسال نیز دفتر تبلیغات اسلامی بر اساس رسالت و مأموریت خود اعزام ماه رمضان را برنامه‌ریزی کرده و ثبت‌نام اعزام گروه‌های تبلیغی از 29 فروردین و اعزام انفرادی مبلغان از 9 اردیبهشت امسال شروع شده البته ثبت‌نام انفرادی مبلغان تا 25 اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha