شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام بابایی فردوس

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین بابایی، با انتقاد از وضعیت اقتصادی و مشکلات معیشتی در کشور گفت:مسئولان به جایی پرداختن به حواشی به دنبال حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» ، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی، امام جمعه فردوس، در جمع طلاب و فضلای این شهر در قم به ضرورت پرداختی به مباحث تبلیغی اشاره کرد و گفت: امروز طلابی که تحصیلات عالی حوزوی را فراگرفته اند، ضرورت دارد با بازگشت به منطقه نسبت به عرصه تبلیغی حضوری جدی داشته باشند.

وی  همچنین به برخی حواشی ایجاد شده در حوزه علمیه این منطقه اشاره و اظهار کرد: باید حوزه علمیه فردوس تقویت شود، ما نیاز به مدیر پروازی نداریم که هر از گاهی در حوزه حضور داشته باشد و کمترین وقت را برای تربیت طلاب صرف کند.

وی به پیگیری های در این زمینه اشاره کرد و گفت: با صحبت های که با مدیریت حوزه علمیه خراسان صورت گرفت، قرار شد تا وضعیت حوزه علمیه فردوس مشخص و مدیری قوی و کارآمد از منطقه در این شهر معرفی شود.

امام جمعه فردوس، همچنین به فعالیت برخی جریانات سیاسی در کشور اشاره کرد ویادآور شد: متاسفانه امروز برخی به دنبال تفرقه افنکی هستند وساز مخالفت علیه نظام و انقلاب می زنند، نباید بگذاریم برخی که نان انقلاب را می خوردند، علیه نظام اقدامی کنند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را حاصل خون هزاران شهید دانست و از طلاب حوزه خواست دین خود را نسبت به این موضوع ادا کنند و به روشنگری در جامعه بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی، همچنین از وضعیت اقتصادی و مشکلات معیشتی در کشور انتقاد کرد و از مسئولان خواست به جایی پرداختن به حواشی به دنبال حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشند.

وی همچنین از کاهش ارزش پول ملی انتقاد کرد و ادامه داد: کسانی که از کاهش ارزش پول ملی انتقاد می کردند، امروز خودشان قدرت را به دست گرفته اند و هر روز شاهد افزایش نرخ ارز در کشور هستیم و سخنان تبلیغاتی و انتخاباتی شان یادشان رفته است که چگونه از دولت های گذشته انتقاد می کردند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha