پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حسینی مجد امام جمعه اسدآباد

امام جمعه اسدآباد گفت: امروز با بد عهدی های آمریکا و اروپایی ها برای جهانیان اثبات شده است که شکننده عهد ایران نبوده است و در واقع خروج از برجام را می توان پیروزی برای جمهوری اسلامی شمرد.

حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد امام جمعه اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به دشمنی ها ترامپ رئیس جمهور آمریکا نسبت به مردم ایران، گفت: دشمنی های امروز ترامپ اتفاق تازه ای برای ملت ما نیست، چرا که خصومت های بدتر از این را از دولت های آمریکا دیده ایم که در هر کدام از آن ها دشمن به بدترین شکل خار و ذلیل شده است.

وی ادامه داد: همه دولت های آمریکا و سیاست مداران آن به خاطر مقابله با اسلام،سعی در به انزوا کشاندن مسلمانان، سرکوب نظام اسلامی و دگرگون سازی روحیه انقلابی مردم ایران هیچ گاه دست از دشمنی با ملت ایران بر نداشته اند.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به شکست آمریکا و متحدانش در منطقه، گفت: این افتضاح بسیار بزرگی است که با وجود این همه سلاح و خرج میلیارد ها دلار و پشتیبانی کامل از داعش با سرافکندگی درصدد خروج از منطقه هستند.

وی ادامه داد: دشمنان ما این نکته را دریافته اند که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه دارای نفوذ مستمر و پر اثری است و همه آن ها از این قدرت واهمه دارند. به همین دلیل خروج از برجام را به عنوان اهرمی تعبیه کرده اند تا نفوذ و قدرت ایران را به نوعی خنثی کنند اما به حمدالله ایران اسلامی روز به روز قوی تر شده است.

حجت الاسلام حسینی مجد به صحبت های ترامپ و خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و گفت: امروز با بد عهدی های آمریکا و اروپایی ها برای جهانیان اثبات شده است که شکننده عهد ایران نبوده است و در واقع خروج از برجام را می توان پیروزی برای جمهوری اسلامی شمرد.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به وظیفه مسئولان در شرایط کنونی، افزود: مسئولان جمهوری اسلامی با جهت گیری متحدانه که همسو با نظر مقام معظم رهبری باشد می توانند با کمک وحدت حاکم بر جامعه، در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

وی خاطر نشان کرد: برای این که شفافیت موضوع را به جهانیان نشان دهیم در برجام ذخیره اورانیوم مان را کاهش دادیم، اما این موضوع نباید فراموش شود که علم مورد نیاز برای افزایش دوباره آن را داریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha