شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 450033
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
دوماهنامه خلق

حوزه/ جدید ترین شماره ی دوماه نامه تربیتی- اخلاقی خلق وِیژه نامه ماه مبارک رمضان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، شصت و چهارمین شماره از دوماه نامه تربیتی- اخلاقی خلق با پرونده ویژه «تا ضیافت» منتشر شد.

بر اساس این گزارش، اوصاف ماه خوب خدا، اکسیر زیارت در گفتگو با حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد سلطانی ، از علامه به علامه شامل نامه علامه محمد تقی مجلسی به فرزندش علامه محمد باقر مجلسی ، تقویت اراده و افزایش عمل ، هم کلام خدا، سیلی به فرمانده، مروری بر فضایل جناب جعفر بن ابی طالب علیه السلام تحت عنوان طایر قدسی ، هویت دینی و ... از اهم عناوین چاپ شده در این دو ماه نامه می باشد.

همچنین تا ضیافت، فصل پرواز، فصل جلای دل شامل فضایل و برکات ماه مبارک رمضان ، پرسش و پاسخ، میزبان فیض، حکایت صاحب دلان، چشمه زلال، مروری بر فضائل سوه قدر تحت عنوان قدرشناسی، سفره ضیافت و ... از دیگر مطالب منتشرشده در این دوماهنامه است.

در صفحه 49 از این دوماهنامه حکایتی از آیت الله شهید مدنی نقل شده که بدین شرح است:

آقای بهاءالدینی (داماد آیت الله مدنی) در خاطراتش می نویسد:

« ... شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان بود و آیت الله مدنی روی منبر بودند. همه با ناله این شهید محراب، هم ناله شده بودند و «الهی العفو» می گفتند. چراغ ها خاموش بود و همه گریه می کردند و طلبه توبه. ناله آقا همه را به تعجب واداشت ... ایشان با گریه می گفتند:

رفقا، شما امشب آمده اید تا از معاصی ای که خدای نکرده مرتکب شده اید به درگاه خدا توبه کنید؛ اما من می خواهم از عبادت هایم توبه کنم. تا به حال فکر می کردم به خاطر خدا بوده؛ اما وقتی دقت می کنم می بینم که ن تنها عبادت نبوده که توهین به ذات اقدس الهی بوده است. خدایا من امشب آمده ام از عبادت هایم توبه کنم. الهی العفو».

دوماه نامه خُلُق به صاحب امتیازی موسسه فرهنگی دارالهدی منتشر می شود .

علاقه مندان برای تهیه این نشریه و یا ارسال مقاله می توانند به نشانی قم خیابان صفائیه بعد از کوچه ممتاز مدرسه المهدی موسسه فرهنگی دارالهدی مراجعه و یا با تلفن   ۳۷۷۳۷۴۲۹

با پیش شماره ۰۲۵  و یا ۰۹۱۲۷۴۷۴۰۶۰ تماس بگیرند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha