پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بیانیه

حوزه/ طبق آیات وارد شده بر پیامبر اسلام خداوند بارها فرمودند :یهود و نصاری هیچگاه از تو راضی نخواهند شد مگر بر آیین شان ازآنها پیروی کنی.

به گزارش خبرگزاری حوزه متن بیانیه مدیریت حوزه علمیه استان فارس در اعتراض به خروج از آمریکا از برجام به این شرح است .

 

وَلَن تَرضىٰ عَنكَ اليَهودُ وَ لَا النَّصارىٰ حَتّ ىٰتَتَّبِعَ مِلَّتَهُم «آیه 120 سوره بقره»

یهود و نصاری هرگز از تو ( پیامبر) راضی نمی شوند تا آنکه از آئین شان پیروی کنی

باری دیگر قرآن که کتاب هدایت و راهنمای متقین است، پرده از سیمای زشت و منکر استکبار جهانی در زمان ما، برمی دارد. چنانچه که خداوند خطاب به پیامبر می فرماید دشمنان شما(یهود و نصاری) هرگز از شما راضی نمی شوند تا شما مسلمانان از مرام و مسلک آنها پیروی کنید.

استکبار و صهیونیست جهانی در رأس آن امریکای جنایتکاراز بدو تشکیل انقلاب اسلامی، پیوسته با توطئه های مختلف در صدد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است و اکنون نیز با بد عهدی و پیمان شکنی و خروج از برجام، ماهیت شیطانی و خوی حیله گری و کلاشی و حقه بازی خود را به نمایش گذاشته است. لذا بر مردم ولایت مدار و بیدار و با بصیرت ایران اسلامی که به پیروی از بیانات حکیمانه و انقلابی مقام معظم رهبری(دام ظله) خواستار قطع ارتباط و خروج دولتمردان از برجام و دست رد بر سینه دشمنان خون آشام چون امریکا و اسرائیل و دیگر سران کفر و اذناب آنها زده شود. اساتید و طلاب حوزه های علمیه استان فارس دل بستن به وعده ها و تعهد های توخالی غرب را محکوم کرده، استقامت و استواری در مقابل سردمداران کفر را گزینه ارزشی و دینی خود میداند.

به امید نابودی کفر، شرک و نفاق و پیروزی  حق بر باطل.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha