شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اعزام

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان گفت: ۱۰۰ نفر مبلغ اعزامی از قم به بقاع متبرکه و مناطق محروم استان لرستان برای تبلیغ احکام ماه مبارک رمضان اعزام شدند.

 به گزارش خبرگزاری حوزه از خرّم آباد،حجت الاسلام مرتضی خاکباز، امروز در جلسه توجیهی اعزام مبلغان غیربومی ماه مبارک رمضان که در حسینیه جبیب بن مظاهر خرم آیاد برگزار شد، با اشاره به اینکه مبلغان باید با تمام توان در تبلیغ و تبیین مسائل شرعی و اجتماعی در بین آحاد جامعه کوشا باشند، گفت: تبلیغ و تبیین مبلغان در بین مردم پیرامون مسائل و آسیب های اجتماعی یکی از ضرورت های تبلیغ است که باید بخوبی در سطح جامعه تبیین و روشنگری شود .

وی با بیان اینکه مبلغان باید با بهره گیری از ظرفیت ماه مبارک رمضان در ارتقاء معنویت درونی مردم تلاش نمایند، ادامه داد: مبلغان در ایام ماه مبارک رمضان علاوه بر بیان احکام و مسائل شرعی باید نسبت به آموزه های اخلاقی و ضروریات تحکیم بنیان خانواده نیزتبلیغ نمایند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با بیان اینکه بیان مسائل مربوط به حجاب و عفاف از دیگر محورهای تبلیغی مبلغان در ماه مبارک رمضان است، خاطر نشان کرد: مبلغان در ایام این ماه، برکات و فواید رعایت حجاب و عفاف را در سطح جامعه بویژه بین بانوان تشریح نمایند .

حجت الاسلام خاکباز بیان ضرورت های اجتماعی جامعه بویژه آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد، طلاق و ... را از دیگر محورهای تبلیغی مبلغان برشمرد و گفت: مبلغان نسبت به آگاه سازی و اطلاع رسانی پیامدهای این موضوعات اجتماعی نیز منبر داشته باشند و مردم را در این زمینه آگاه نمایند .

در پایان این جلسه توجیهی 100 نفر مبلغ اعزامی از قم  به بقاع متبرکه و مناطق محروم استان لرستان برای تبلیغ احکام ماه مبارک رمضان اعزام شدند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha