جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله بهجت

حوزه/ او «عین الله الناظرة و اذنه الواعیة» [است] و جلوتر از ماها می شنود حرف ما را. بلکه خودمان که حرف می زنیم این صدا از لب می آید به [طرف] گوش، فاصله ای دارد، او جلوتر از این فاصله، حرف خودمان را می شنود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، هفته نامه «افق حوزه» در ویژه نامه ای به مناسبت نهمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی محمدتقی بهجت به انتشار سیره اخلاقی، علمی، عملی و سلوکی این سالک الی الله پرداخته که در شماره های گوناگون تقدیم حضور شما علاقمندان می گردد.

* چرایی و چگونگی انتظار و ظهور حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به روایت آیت الله العظمی بهجت قدس سره

* شیوه ارتباط دائمی با بقیه الله الاعظم

در خلوتمان با خدا، تضرعاتمان، توبه مان، نمازهایمان، عباداتمان، مخصوصاً دعای شریف «عظم البلاء و برح الخفاء» را بخوانیم؛ از خدا بخواهیم برساند صاحب کار را، با او باشیم. حالا اگر رساند که رساند، اگر نرساند، دور نرویم از کنار او، از رضای او دور نرویم. او می بیند، او می داند حرف هایی که ما به همدیگر می زنیم. او «عین الله الناظرة و اذنه الواعیة» [است] و جلوتر از ماها می شنود حرف ما را. بلکه خودمان که حرف می زنیم این صدا از لب می آید به [طرف] گوش، فاصله ای دارد، او جلوتر از این فاصله، حرف خودمان را می شنود، از خودمان، کلام خودمان را؛ آن وقت [آیا] ما می توانیم کاری بکنیم که او نفهمد؟ می توانیم کاری بکنیم که او نداند؟ (به سوی محبوب، ص ۱۰۹)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha