جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بینش مطهری

حوزه/ نخستین دوره جذب و تربیت معلم و مربی نظام اندیشه دینی با محوریت آثار و اندیشه های استاد شهید مطهری(ره) در تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، نخستین دوره جذب، تربیت معلم و مربی همزمان با استان ‌های مختلف کشور، در فصل تابستان به همت مؤسسه بینش مطهر، مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی و دانشگاه فرهنگیان استان برگزار خواهد شد.

این دوره با محوریت آثار و اندیشه های استاد شهید مطهری(ره) برگزار می شود و ویژه آقایان و بانوان دارای مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در تمام رشته ها و طلاب علوم دینی است که هیچ محدودیتی در پذیرش وجود ندارد.

شرکت ‌کنندگان در این دوره بعد از گذراندن کلاس ‌های تخصصی، به مدارس متقاضی معرفی شده و اندیشه جویان واجد شرایط به عنوان استاد حق التدریس به دانشگاه فرهنگیان معرفی می شوند.

محتوای دوره شامل ۵ کتاب مرحله نخست بینش مطهر است و گواهینامه معتبر از مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی و مؤسسه بینش مطهر اعطا می شود.

کلاس های این دوره از ۳۱ خرداد امسال آغاز و به مدت ۱۲ هفته برگزار می شود.

آخرین مهلت نام ‌نویسی علاقمندان برای شرکت در دوره تا تاریخ 27 خرداد اعلام شده است و هزینه لازم برای ثبت نام در این دوره ۹۶ هزار تومان است. علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت www.bineshemotahar.ir و یا www.tarbiateslami.com اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
    1 0
    باسلام وتبریک‌عید من واسه بینش مطهر۹۸ثبتنام کردم میخاستم بدونم که دوره کی شروع میشه درظمن اگر مجازی ثبتنام کنم چه کار باید انجام بدم؟لطفا راهنمایی بفرمایین خیلی ممنون ،زبرجد