جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیت الاحزان

حوزه/ غلامیان گفت: آرام آرام کار مؤسسه توسط دانش آموختگان آن رشد پیدا می کند و در حال حاضر ۱۷۰ شعبه داریم. طی این ۲۲ سال نیز ۲ هزار نفر از دانش آموختگان مؤسسه حافظ کل قرآن شده اند.

محمد غلامیان، مسئول غرفه مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن با بیان این که مؤسسه از سال 75 کار خود را آغاز کرد، گفت: مؤسس و رئیس مؤسسه حجت الاسلام علیرضا شاهسوندی است.

وی ادامه داد: این مؤسسه نخست در روستای محمدآباد شهرستان استهبان استان فارس راه اندازی می شود. در آن زمان هیچ مکانی برای راه اندازی این مؤسسه وجود نداشت و پدر بزرگ حاج آقا شاهسوندی خانه خود را برای این کار وقف می کند و استارت کار از آن جا زده می شود.

غلامیان ادامه داد: در ابتدا چون مؤسسه در روستا بوده کسی با آن آشنا نبود به همین دلیل حجت الاسلام شاهسوندی مردم را از روستاهای اطراف با ماشین به آن جا می آورند تا به آن ها حفظ قرآن را بیاموزند.

وی اضافه کرد: آرام آرام کار مؤسسه توسط دانش آموختگان آن رشد پیدا می کند و در حال حاضر 170 شعبه داریم. طی این 22 سال نیز 2 هزار نفر از دانش آموختگان مؤسسه حافظ کل قرآن شده اند.

مسئول غرفه مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) با بیان این که مؤسسه برای آقایان و بانوان دوره برگزار می کند، اظهار داشت: در حال حاضر طرح دو ساله حفظ کل قرآن کریم ویژه بانوان را داریم.

وی تصریح داشت: حفظ یکساله کل قرآن کریم در مراکز شبانه روزی ویژه خواهران و برادران 14 تا 22 ساله و طرح ملی رحله ویژه برادران 14 تا 22 ساله از دیگر طرح های مؤسسه است.

انتهای پیام/

313/43

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha