جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسابقه ماه من

حوزه/ به همت موسسه علمی فرهنگی دارالعرفان، با توجه به سلسله جلسات سخنرانی استاد حسین انصاریان در ایام ماه مبارک رمضان مسابقه ای با عنوان « ماه من » به منظور ترویج معارف دینی در شبکه های اجتماعی مرتبط با پایگاه اطلاع رسانی دفتر استاد انصاریان با محوریت سخنان ایشان برپا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، یکی از مطالبی که همیشه در شبکه های اجتماعی وابسته به پایگاه اطلاع رسانی erfan.ir مواجه می شود کلیپ های صوتی استاد انصاریان می باشد که با ابتکار دفتر ایشان رمضان امسال مسابقه ای با محوریت سخنان ایشان به صورت پرسش های روزانه صورت می گیرد.

این مسابقه بدین شرح می باشد که؛ فایل صوتی که در شبکه های اجتماعی  ( تلگرام، ایتا، بله، سروش ) وابسته به پایگاه اطلاع رسانی دفتر استاد قرار می گیرد را ابتدا گوش کنید و سپس به سوال مطرح شده پاسخ دهید.

زمان قرعه کشی این مسابقات همزمان با روز سعیدعید فطر می باشد که به قید قرعه به 20 نفر از کسانی که پاسخ درست داده باشند جوایز ارزنده‌ای از جمله ؛ کمک هزینه سفر به مشهد، کمک هزینه سفر به قم و هدایای فرهنگی دیگر اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است: نشانی شبکه اجتماعی دفتر استاد https://t.me/ansarian_ir می باشد که حضور مستمر در پاسخگویی به سوالات روزانه، شانس برنده شدن افراد را بالا می برد.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha