جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قدس شریف

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان از عموم مردم شهیدپرور و انقلابی خواست فردا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام نمایند و یاس و ناامیدی دشمنان اسلام را از همبستگی مسلمین رقم بزنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در بیانیه ای از عموم مردم مومن و روزه دار برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت نمود .

در متن این بیانیه آمده است: روز قدس نماد همبستگی و وحدت امت اسلام در دفاع از ملت های مسلمان ،ستمدیده و مظلوم از چنگال صهیونیست غاصب و هم پیمانانش است .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با تاکید بر این که روز جهانی قدس فرصتی برای نمایش اتحاد و همبستگی مردم مسلمان و احقاق حق مظلوم است، تصریح کر: در روز جهانی قدس همه مسلمین و آزادی خواهان جهان با فریاد ،خشم و انزجار خود را از رژیم کودک کش و غاصب صهیونیست به نمایش خواهند گذاشت .

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با اشاره به اینکه روز جهانی قدس سمبل مبارزه با ظلم و دفاع از مردم مظلوم و بی گناه جهان است از چنگال غاصبان است خاطر نشان کرد: در این روز مسلمین با حضور گسترده و حماسی خود بار دیگر همبستگی و اتحاد خود را به رخ ایادی استکبار خواهند کشاند .

وی ادامه داده است: آزادی قدس شریف آمال وآرزوی همه مسلمین جهان است و غاصیان بدانند مسلمانان مبارز و بیدار تا آخرین لحظه در راستای آزادی قدس شریف می ایستند و لحظه ای جبهه مقاومت را تنها نخواهند گذاشت .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه امروز جبهه مقاومت با تمام توان در راستای احقاق حق مظلوم از غاصبان تلاش خواهند نمود، تصریح کرد: حامیان رژیم صهیونیستی بدانند عمر این همه ظلم به پایان رسیده و امروز در یمن نیز جنایات غاصبان به باتلاق  و نابودی نشسته و جبهه مقاومت روز به روز به پیروزی نزدیک تر خواهد شد .

حجت الاسلام والمسلمین  میناپور در پایان با دورد به روح ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی و پاسخ به ندای رهبری در حمایت همه جانبه از مردم مظلوم و آزاده جهان از عموم مردم شهیدپرور و انقلابی خواست فردا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام نمایند و یاس و ناامیدی دشمنان اسلام را از همبستگی مسلمین رقم بزنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha