سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
قرار داد تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه خواهران استان گلستان با بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)

حوزه/خانم لیلا کابوسی گفت: تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه خواهران استان گلستان با بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) به امضاء مدیران دو نهاد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم لیلا کابوسی معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان بیان کرد: جلسه انعقاد تفاهم نامه حوزه علمیه خواهران استان گلستان به نمایندگی حجت الاسلام و المسلمین ایوب وردانی با بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) به نمایندگی حجت الاسلام والمسلمین خیرآبادی برگزار شد.

وی هدف از انعقاد این تفاهم نامه را ارتقاء سطح علمی و اعتلای معرفت دینی و بصیرت افزائی طلاب در زمینه مباحث کلامی مهدویت دانست و گفت ایجاد آمادگی جهت تبیین نظام امامت و ولایت و پاسخگویی به شبهات مطروحه مهدویت و همچنین مقابله با توطئه و فتنه های دشمنان، از نیاز ها و ضروریات آموزشی طلاب و مبلغان است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان گلستان افزود: بر اساس آن اهداف مهم، تفاهم نامه همکاری های آموزشی و تبلیغی نسبت به طرفین منعقد گردید و امضاءکنندگان به تعهدات مربوطه متعهد شدند.

کابوسی مدت اجرای تفاهم نامه از زمان امضا را دو سال اعلام کرد و تشریح نمود: اجرا و برگزاری دوره های آموزشی ویژه طلاب و مبلغین حوزه های علمیه خواهران استان مطابق طرح، برنامه ها و سر فصل های مندرج در متن و شرائط مقرره در این تفاهم نامه مشخص گردید.

وی با اشاره به برخی از مصوبات مندرج در متن، عنوان کرد: اجرای دوره آموزشی مطابق طرح، برنامه و سرفصل ها، ارزیابی طلاب شرکت کننده در دوره آموزشی و صدور گواهی، جذب و به کارگیری طلاب آموزش دیده توسط بنیاد مهدویت به عنوان مربی و مبلغ اعزامی، تامین و اعزام اساتید متخصص جهت برگزاری کارگاه های پرسش و پاسخ و همایش ها از مصوبات بنیاد مهدویت بوده است.

وی ادامه داد: مدیریت حوزه علمیه خواهران استان نیز موظف گردید تا بعد از ثبت نام، معرفی و ساماندهی طلاب و سپری نمودن دوره ها، کارگروه تحقیقی و پژوهشی جهت انجام همکاری های پژوهشی با بنیاد مهدویت را معرفی نماید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha