پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسئول

حوزه/ مسئول امور روحانیون سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از راه اندازی « اتاق های مشاوره وقف» در امامزادگان و ادارات اوقاف و امور خیریه خبر داد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرّم آباد،حجت الاسلام محمد نوروز پور، امروز در حاشیه مراسم معرفی مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه لرستان، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 4 بیمارستان تخصصی سرطان با اوراق مشارکتی وقف در کشور احداث خواهد شد، گفت: این بیمارستان ها در شهرهای تهران، اراک، شیراز و بروجرد در حال ساخت و احداث هستند .

وی با بیان اینکه بیشترین موقوفات در حوزه عزاداری سید و سالار شهیدان اسلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است، اظهار کرد: 40 درصد از وقف ها به این حوزه اختصاص یافته است .

مسئول امور روحانیون شازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه در تلاش هستیم تا در قالب وقف های مشارکتی مردم را به ایجاد وقف های جدید و متناسب با نیاز جامعه تشویق نماییم، خاطر نشان کرد: اتاق های مشاوره در امازادگان و ادارات اوقاف راه اندازی شده است تا مردم و واقفان خیراندیش براساس نیاز منطقه موقوفات خود را ثبت نمایند .

حجت الاسلام نوروزپور در پایان با بیان اینکه مردم می توانند اوراق وقفی را خریداری، نمایند: هر فردی نسبت به توان خود می تواند در ایجاد وقف های مشارکتی با خرید اوراق سهم داشته باشد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha