جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سعیدی

حوزه/ تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با تاکید بر اینکه باید به جایگاه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در قانون توجه داشته باشیم، گفت: ما نسبت به بسیاری از مسائل دلسوز هستیم اما هر مجموعه‌ای از جمله این ستاد باید در چارچوب قانون عمل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، ظهر امروز در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر استان قم طی سخنانی اظهار کرد: یکی از نکات مهم در هر کار و برنامه‌ای این است که افراد از حد و حدود آگاه باشند چراکه اگر افراد بدون توجه به این حدود، فراتر از وظیفه خود عمل کنند درگیر منکرات شده‌اند، هر چند استثنائات محفوظ است.

وی اضافه کرد: ولایت رهبر انقلاب اسلامی دارای ابعاد مختلف و شئون خاص است اما ایشان به شیوه خاصی با مجموعه‌ها و افراد مختلف برخورد می‌کنند، برخی در هر عرصه‌ای از رهبری انتظارات خاص دارند اما ایشان مباحث را به دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف ارجاع می‌دهند.

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به اینکه رفتار و گفتار رهبری الگو و سرمشق مطلوبی برای همگان است، گفت: باید بدانیم که هر مجموعه و فرد باید به رسالت خاص خود عمل کند.

وی از مشخص بودن تعاریف امر به معروف و نهی از منکر در نظام اسلامی یاد کرد و گفت: باید به تفاسیر امر به معروف و نهی از منکر به صورت جامع توجه داشته باشیم و این تفاسیر را به زیر مجموعه‌های خود منتقل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با تاکید بر اینکه باید به جایگاه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در قانون توجه داشته باشیم، تصریح کرد: ما نسبت به بسیاری از مسائل دلسوز هستیم اما هر مجموعه‌ای از جمله این ستاد باید در چارچوب قانون عمل کند.

وی با اشاره به اینکه وحدت و انسجام در امور مختلف باید مورد توجه قرار گیرد، عنوان کرد: افراد باید از امور فردی پرهیز کنند و به دنبال پرداختن به مسائل کلی با راهکارهای اجرایی مطلوب باشند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha