پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری

حوزه/ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگ‌ترین منکر چیزی است که به نظام اسلامی آسیب می‌رساند و مهم‌ترین آن سلب اعتماد مردم است چراکه اگر چهره نظام مخدوش باشد اعتماد مردم سلب و نظام در معرض تهدید قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری، ظهر امروز در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: طرح مباحث کلی بروز و ظهوری در خیابان‌ها و میان مردم ندارد به همین علت باید مباحث جزئی را مورد بحث و راهکارهای عملیاتی را ارائه دهیم.

عضو کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروزه موضوع بی‌حجابی و گسترش فساد به صورت هدفمند توسط دشمن دنبال می‌شود، اضافه کرد: اگر در قم مردم مشاهده کنند که افراد حجاب را رعایت نمی‌کنند تصویر نادرستی از این شهر خواهند داشت و به چهره قم خدشه وارد می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رهبری در مقابل منکرات بزرگ این موضوع را نفی نمی‌کنند که نباید به موضوع حجاب و عفاف بپردازیم، ایشان در سخنرانی‌های خود نیز موضوع اولویت‌بندی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را مطرح کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه فساد و منکر لایه‌ها و سطوح مختلفی دارد، مطرح کرد: بزرگ‌ترین منکر چیزی است که به نظام اسلامی آسیب می‌رساند و مهم‌ترین آن سلب اعتماد مردم است چراکه اگر چهره نظام مخدوش باشد اعتماد مردم سلب و نظام در معرض تهدید قرار می‌گیرد به همین علت باید آسیب‌هایی که به اعتماد، اعتقاد و باور مردم ضربه می‌زند شناسایی و رفع شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنوری خاطرنشان کرد: سقوط نظام اسلامی فیزیکی نیست بلکه در حقیقت موضوع نسخ ماهیت نظام اسلامی مطرح است که در این صورت نظام دچار آسیب جدی می‌شود به همین علت باید مشکلات را شناسایی کرده و برای رفع آن‌ها اقدام کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی،‌با بیان اینکه کنترل ناهنجاری‌های مختلف به ویژه بی‌حجابی نیازمند داشتن یک شبکه سازمان‌یافته توانمند است، تصریح کرد: اگر جرم برای افراد هزینه داشته باشد جرائم کاهش می‌یابد اما اگر نسبت به جرم بی‌توجه باشیم جرائم افزایش می‌یابد.

وی یادآور شد: امروزه در خانواده‌های متدین نیز با مشکلاتی روبر هستیم چراکه دشمن با تهاجمات اقتصادی و فرهنگی خود توانسته بر تفکر فرزندان برخی از این خانواده‌ها نیز تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha