پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خطیب

حوزه/ رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه سه عامل «تقوا»، «ولایت پذیری» و «جهاد فی سبیل الله» را عامل رستگاری، پیروزی و پیشرفت و از بین برنده هر توطئه و مکر دشمن دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین خطیب، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، امروز در همایش تجلیل از قضات و کارکنان دادگستری آذربایجان شرقی، با اشاره به تاثیر گذاری سیاست های انقلاب اسلامی در سرتاسر جهان خاطر نشان کرد: با وجود آشوب های منطقه ای، ثبات کشورحفظ شده است و ایران اسلامی به قدرت تکرار نشدنی تبدیل خواهد شد.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه افزود: همه تلاش دشمنان، هزینه تراشی برای انقلاب اسلامی ایران است این ماموریت شوم را با ترویج فساد، تغییر جایگاه هنجارها و ناهنجارها و ایجاد آشوب اجرا می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان علیه ایران، گفت: این تحریم ها تاکنون تاثیری در کشور نداشته است چرا که با شرایط تحریم توانستیم تهدیدها را به فرصت ها تبدیل کنیم.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه سه عامل «تقوا»، «ولایت پذیری» و «جهاد فی سبیل الله» را عامل رستگاری، پیروزی و پیشرفت و از بین برنده هر توطئه و مکر دشمن دانست و ادامه داد: باید شکرگزار نعمت هایی باشیم که خدای تبارک و تعالی به خاطر امام راحل، شهداء و جهاد در راه خدا به ملّت عنایت کرده است.

وی، حرکت در محور ولایت و حفظ انگیزه های انقلابی، تداوم اصالت و ثبات نظام را مهم دانست و گفت: آذربایجان پیشرو در جهاد و فداکاری بوده و همیشه جزو موسسان و حافظان نهضت انقلاب کبیر اسلامی است و شهدا، سرداران و علمای بزرگی را در این راه تقدیم کرده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha