جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ارائه مشاوره خانواده توسط طلاب خواهر

حوزه/ اساتید مدرسه علمیه صدیقه طاهره(س) نوشهر به عنوان مشاورخانواده در «کافه بانو» این شهر که توسط خواهران طلبه اداره می شود، پاسخگوی سؤالات بانوان در زمینه های مختلف خانوادگی هستند.

خانم غلامرضایی مدیر مدرسه علمیه خواهران صدیقه طاهره(س) نوشهر در با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران با اعلام این خبر، گفت: این مدرسه  برنامه هایی در راستای نظم بخشیدن به تعطیلات تابستانه طلاب، استفاده بهینه از وقت و بالابردن مهارت و توانایی آنان در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ... را در ایام اوقات فراغت تابستان اجرا می کند.

وی افزود: طرح حفظ جزء سی قرآن  همراه با تثبیت آن، تفسیر آیات کاربردی برای طلاب و افراد غیرحوزوی، کلاس آمادگی جسمانی، دوره مقاله نویسی با حضور حجت الاسلام فاضل برای طلاب و اساتید، کلاس فن بیان و مداحی و برگزاری دوره فشرد روش تبلیغ برای احیای امر به معروف و نهی از منکر از جمله برنامه های مدرسه صدیقه طاهره(س) در ایام تابستان برای طلاب و بانوان سطح شهر نوشهر است.

غلامرضایی به یکی از اقدامات ابتکاری مدرسه صدیقه طاهره(س) اشاره و خاطرنشان کرد: اساتید مدرسه علمیه صدیقه طاهره(س) نوشهر به عنوان مشاور خانواده در «کافه بانو» این شهر که توسط خواهران طلبه اداره می شود، پاسخگوی سؤالات بانوان در زمینه های مختلف خانوادگی هستند.

وی در پایان گفت: خواهران مبلغه این مدرسه در طول سال به خصوص ایام تابستان، در مناسبت های مختلف از جمله هفته عفاف و حجاب، دهه کرامت، و ... به مراکز آموزشی، فرهنگی، اجتماعی اعزام می شوند.  

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha