پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین با صدور بیانیه ای مسئولیت وخامت اوضاع سلامت آیت الله عیسی قاسم را متوجه رژیم آل خلیفه دانستند و از مردم بحرین خواستند برای شفای آیت الله قاسم دعا کنند و صدقه بدهند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، علمای بحرین با صدور بیانیه ای مسئولیت وخامت اوضاع سلامت آیت الله عیسی قاسم را متوجه رژیم آل خلیفه دانستند و از مردم بحرین خواستند برای شفای آیت الله قاسم دعا کنند و صدقه بدهند.

ترجمه متن بیانیه بدین شرح است:

اراده خداوند متعال بالاتر از بندگان است و اگر چیزی را اراده کند، هیچ کس نمی تواند در مقابل آن بایستد و مانع شود.

ما به چشم خود دیدیم که چگونه خداوند علی رغم سرکوب و تروریسمی که با هدف تسلیم آیت الله عیسی قاسم انجام گرفت، به شیخ عیسی قاسم و ملت ما عزّت بخشید و خداوند این گونه خواست که مؤمنین بعد از هر آزمایش سربلند بیرون بیایند و ظالمان و ستمگران، خوار و ذلیل و شکست خورده باشند.

تمامی سرکوب ها و محاصره ها و شکنجه ها که علیه ملت بحرین و رهبر شیعیان آن انجام گرفت، با شکست مواجه شد و اراده اهالی الدراز و ملت بحرین متزلزل نشدند و ذره ای بر اراده آیت الله قاسم تأثیر نگذاشت.

اینجا به چند نکته اشاره می کنیم:

اول: رژیم آل خلیفه مسئول وخامت اوضاع سلامت آیت الله عیسی قاسم و رسیدن وی به این مرحله بسیار خطرناک است و رژیم آیت الله قاسم را آشکارا مورد هدف قرار داده که آن را چیزی جز قتل تدریجی نمی توان نامید.

دوم: صلابت و ثبات مردم شهرک الدراز  را می ستاییم و می گوییم که مردم ثابت کردند محاصره، فشار و تمامی انواع شکنجه در راه دین و اعتقادات، شیرین است و تمامی درد ها و سختی ها به خاطر دوری از آیت الله قاسم است.

سوم: برداشتن محاصره ظالمانه و برپایی دوباره نماز جمعه، یک حق ثابت است و هر کس این حق را بگیرد باید محکوم شود.

چهارم: از مردم در داخل و خارج بحرین می خواهیم که این هفته را به دعای بیشتر به ویژه در حرم مطهر ائمه اطهار (ع) و صدقه دادن به فقرا برای شفای آیت الله قاسم اختصاص دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha