جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ عیسی مؤمن

حوزه/ شیخ عیسی مؤمن امام جماعت مسجد الخیف بحرین گفت: شادی ملت بحرین از دیدار آیت الله عیسی قاسم بعد از دو سال با درد و ناراحتی آمیخته شد و این به خاطر وخامت سلامت آیت الله قاسم و ضعف جسمی بود که تنها با ویلچر می توانست حرکت کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ عیسی مؤمن امام جماعت مسجد الخیف بحرین، گفت: شادی ملت بحرین از دیدار آیت الله عیسی قاسم بعد از دو سال با درد و ناراحتی آمیخته شد و این به خاطر وخامت سلامت آیت الله قاسم و ضعف جسمی بود که تنها با ویلچر می توانست حرکت کند.

شیخ مؤمن در مسجد الخیف واقع در منطقه الدیر استان المحرق بحرین افزود: زمانی که عاشقان، دوستداران و مریدان آیت الله قاسم از آزادی وی خوشحال شدند، با نگرانی در خصوص سلامت و زندگی آیت الله مواجه شدند.

وی تاکید کرد: آیت الله قاسم نماد کرامت و عزت ملت بحرین و دوای جراحت و تکیه گاه آرمان و آرزوهای آنها است و او پناهگاه مستحکم مردم در سختی ها و رنج ها می باشد.

روحانی شیعه بحرینی اشاره کرد: آیت الله قاسم قلب بزرگی است که تمامی ملت در آغوش خود جای داد و آنان را از محبت و مهربانی خود سرشار کرد و سختی ها و مصیبت های مردم را برای آسایش آنان و دفاع از حقوق و منافعشان به جان خرید و هر آنچه را که در توان داشت در خدمت دین و ملت و یاری حق به کار گرفت.

وی افزود: به همین خاطر ملت بحرین او را دوست داشته، از او دفاع می کنند و این ملت وفادار به او و با تمام شوق منتظر بازگشت او می مانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha