شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 455959
۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۵
ماهنامه موعود

حوزه/جدیدترین شماره ماهنامه فرهنگی، اعتقادی، اجتماعی موعود، اولین نشریه درباره امام زمان علیه السلام و برای امام زمان (عج) منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، نسخه خرداد و تیر 1397 ماهنامه فرهنگی، اعتقادی، اجتماعی موعود، اولین نشریه درباره امام زمان علیه السلام و برای امام زمان (عج) منتشر شد.

بر اساس این گزارش، دنیاپرستی و اشرافی گری، گلستان، ظهور منجی از دیدگاه ادیان، زیست اشرافی از منظر قرآن، خیانت در بیت المال، هشدارهای صریح امام (ره) به دولتمردان درباره اشرافی گری، بیانات مقام معظم رهبری با محوریت اشرافی گری، تبعات و پیامدهای اشرافی گری از منظر آیت الله مکارم شیرازی، علمای شیعه شغل داشتند، سیمای خانواده در آخرالزمان، نسبت به پدر و مادر بی تفاوت نباشیم، مهارت عذرخواهی، رؤیاها و کابوس های آمریکا و ... از بخش های متنوع این شماره از ماهنامه می باشد.

گفتنی است، در بخشی از این ماهنامه که گوشه ای از سخنان رهبر انقلاب درباره اشرافی گری است، آمده است: «جلوی اشرافی گری باید گرفته شود. اشرافی گری بلای جان کشور است. وقتی اشرافی گری در قله های جامعه به وجود آمد، سرریز خواهد شد به بدنه؛ (آن وقت) شما می بینید فلان خانواده ای که وضع معیشتی خوبی هم ندارد، وقتی می خواهد پسرش را داماد کند یا دخترش را عروس کند یا فرض کنید مهمانی بگیرد، مجبور است به سبک اشرافی حرکت بکند. وقتی اشرافی گری فرهنگ شد، می شود این. جلوی اشرافی گری باید گرفته شود. رفتار مسئولان، گفتار مسئولان، تعالیمی که می دهند، باید ضد این جهت اشرافی گری باشد؛ کما اینکه اسلام این طوری است».

یادآور می شود؛ این ماهنامه به مدیرمسئولی و سردبیری اسماعیلی شفیعی سروستانی به چاپ رسیده و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 02188941235 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha