شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام ابراهیمی

حوزه/ مدیر حوزه نیمه وقت بقیة الله استان قزوین از برگزاری دوره مکالمه عربی برای دانش پژوهان حوزوی در مدرسه صالحیه تا پایان شهریور خبرداد.

حجت‌الاسلام سید هادی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه در قزوین، اظهار داشت: این دوره از روز چهارم مردادماه شروع‌ شده و تا بیستم شهریور سال جاری در مدرسه صالحیه ادامه خواهد داشت.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در این کلاس‌ها از اساتید حوزه علمیه قزوین استفاده‌شده و بعد از پایان این دوره کلاس‌ها برای این افراد آزمون گذاشته خواهد شد و به افرادی که نمره قبولی کسب نمایند مدرک مکالمه عربی به آن‌ها اعطا خواهد شد.

وی با بیان اینکه منتخبی از این دانش‌پژوهان برای تبلیغ به مراسم اربعین حسینی اعزام خواهند شد، افزود: وقتی سخن از ضرورت یادگیری یک‌زبان دوم برای طلاب می‌گوییم باید به این نکته توجه داشته باشیم که تسلط بر زبان دوم باید در سه سطح خواندن، نوشتن و گفت‌وگو بررسی شود که هرکدام از این سه سطح مهارت‌های خاص خود را دارد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: اگر هدف ما از یادگیری زبان دوم از جمله زبان عربی برای طلاب حوزه‌های علمیه بحث تبلیغ دین است باید مهارت گفت‌وگو با زبان دیگر را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha