پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام آزادیخواه

حوزه/ عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی راه علاج مشکلات فعلی کشور، تحقق اقتصاد درونزا و برونگرا می باشد.

حجت‌الاسلام  احد آزادیخواه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: تاکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر بر اقتصاد مقاومتی و اقتصاد درونزا اگر مورد توجه جدی مسئولان قرار می گرفت قطعاً مشکلات اقتصادی ما بسیار کمتر از حال حاضر بود.

وی با بیان این که ما باید از همه ظرفیت ها و توانمندی های کشور در جهت خدمت به مردم و کاستن از بار مشکلات و گرفتاری های آن ها استفاده کنیم، گفت: آنچه از همه مسئولان و دولتمردان انتظار می رود این است که با استفاده صحیح از ظرفیت‌های مختلف ارکان حاکمیت و دیگر ظرفیت‌های موجود در کشور و همچنین بسیج کلیه امکانات زمینه را برای برون رفت از شرایط فعلی فراهم سازد.

این نماینده مجلس همچنین خاطرنشان کرد: در سال های دفاع مقدس حقیقتاً شرایطی به مراتب سخت‌تر از اوضاع فعلی در کشور وجود داشت به طوری که هم از نظر اقتصادی و هم از حیث معیشتی و بحث امنیت و آرامش و تامین خدمات بهداشتی و غیره ما در شرایط بسیار سخت و بحرانی بودیم اما به لطف الهی و هدایت های امام راحل و نیز وحدت و انسجام داخلی توانستیم بر مشکلات غلبه کرده و سرافراز از جنگ تحمیلی بیرون بیاییم.

وی افزود: امروز هم اگر ما با تبعیت از بیانات مقام معظم رهبری در داخل منسجم عمل کرده و از ظرفیت های داخل برای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم، قطعاً بر مشکلات فعلی فائق می شویم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha