جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: دشمنان در تلاش هستند که مطالبات مردم در کف خیابان ها پیگیری شود، لدا باید مردم به ویژه جوانان بصیرت و هوشیاری خود را در برابر توطئه های دشمنان به خوبی حفظ کنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام علی معبودی، عصر پنج شنبه، در جلسه هماهنگی برنامه های اردوهای راهیان غرب کشور گفت: مناطق عملیاتی غرب کشور زمانی مورد هجوم ارتش بعث عراق و منافقین کوردل بودکه خوشبختانه رزمندگان دلاور و شجاع ما اجازه ندادند که آنها به این خاک مقدس تعدی و جسارت نمایند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان  قزوین خاطرنشان کرد: در عملیات مرصاد، منافقین از مقابله با دلاوران جان برکف ما چه شکست مفتضحانه ای دریافت کردند. خواندن خاطرات دوران دفاع مقدس انسان را به آن مناطق می‌برد، چه رسد به اینکه این جوانانی که می‌آیند و خود این مناطق را می‌بینند و با حال و هوای آن آشنا می‌شوند.

وی بیان کرد: شهدا متعلق به همه هستند و در همه اختلاف نظرها وقتی بحث شهید به میان می‌آید همه اختلاف نظرها به کنار می‌رود و ارادت‌ها و قلب‌ها سمت شهيدان هدایت می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین به اعزام جوانان و طلاب به مناطق عملیاتی غرب کشور اشاره و بیان کرد: امروز نسل نوجوان وجوان باید با بیش از پیش با رشادت های شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس به خوبی آشنا شود.

دشمنان بدخواه ملت ایران هستند

وی در ادامه به وضعیت اقتصادی در کشور پرداخت و گفت: امروز ملت ایران باید بیش از پیش هوشیار وبا بصیرت در صحنه بوده و فریب دشمنان که در شبکه های مختلف دعوت به ناامنی در جامعه را دارند، نخورند.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: دشمنان در تلاش هستند که مطالبات مردم در کف خیابان ها پیگیری شود، لدا باید مردم به ویژه جوانان بصیرت و هوشیاری خود را در برابر توطئه های دشمنان به خوبی حفظ کنند.

وی به  مسئله مذاکره مجدد با آمریکا نیز اشاره و بیان کرد: آمریکا بارها نشان داده که کشوری بدعهد بوده و در مسئله برجام به خوبی برای ملت ایران و مسئولینی که ادعا داشتند با برجام تمام تحریم ها و مشکلات برطرف می شود روشن شد و این بار نیز نباید فریب دوباره آمریکای جنایتکار را خورد، چرا که هدف آمریکا و استکبار جهانی به زنجیر  کشیدن ملت ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha