جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 458336
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
حجت الاسلام اصغرپور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین درگذشت حجت الاسلام اصغرپور، حافظ کل، قاری و از مربیان برجسته قرآنی حوزه استان را به طلاب و اساتید تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حسین اصغر پور، از قاریان و کارشناسان برجسته قرآنی و مسئول سابق قرآن و عترت حوزه علمیه استان قزوین، روز گذشته به علت بیماری دارفانی را وداع گفت.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، مدیر حوزه علمیه استان قزوین با تسلیت ارتحال این معلم قرآن، گفت: حجت الاسلام اصغرپور چند سالی مسئول قرآن و عترت حوزه علمیه قزوین بود و انصافا در برگزاری برنامه ها و مسابقات قرآنی اقدامات ارزشمندی انجام داد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین ادامه داد: مرحوم اصغرپور علاوه بر اینکه حافظ و قاری قرآن بود، در مسابقات استانی و کشوری هم به عنوان داور حضور پیدا می کرد.

وی بیان کرد: فقدان این معلم قرآنی ضایعه ای برای حوزه استان بوده که امید است شاگردان او و دوستانشمحوریت قرآن در برنامه های حوزوی را ادامه دهند

پیگیری برگزاری محافل قرآنی

حجت الاسلام میثم درگاهی از اساتید حوزه قزوین نیز در رابطه با خصوصیات اخلاقی این استاد فقید، گفت: مرحوم حجت الاسلام  اصغرپور به واقع موضوعات قرآنی، به خصوص تفسیر را به خوبی فراگرفته بود و در مدارس علمیه قزوین تلاش های قرآنی فراوانی داشت و سعی می کرد که انس با قرآن را در طلاب ایجاد کند.

وی ادامه داد: مرحوم اصغر پور در کارهای خیر و اردوهای جهادی نقش اثرگذاری داشت و مدام پیگیر برگزاری محافل قرآنی بود و می گفت «اگر این محافل به خوبی برگزار شوند، جوانان زیادی در برابر شبیخون فرهنگی دشمن بیمه می شوند».

نمایندگی خبرگزاری حوزه قزوین درگذشت این معلم قرآن را  به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبری معظم انقلاب اسلامی، خانواده مکرم وی، جامعه قرآنی و حوزه علمیه استان قزوین تسلیت گفته و از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل خواهان است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha