جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در ادامه اشرافی گری را یکی از آفت های جامعه عنوان کرد و گفت: یکی از آفت‌های جامعه ما همین اشرافی ‌گری است، چراکه مردم همه حرکات و سکنات مدیران را رصد می ‌کنند، مدیر شایسته باید با مردم، کنار مردم و برای مردم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان ‌شرقی تصریح کرد: سازمان صدا و سیما با توجه به اوضاع و احوال و شرایط منطقه آذربایجان نسبت به تجهیزات پیشرفته این مرکز عنایت داشته باشد چراکه نیاز صدا و سیما، به ‌روز شدن با تکنولوژی جدید است.

وی همچنین با تشریح ویژگی‌ های مدیران شایسته، تصریح کرد: یکی از این ویژگی ها عدالت توأم با معنویت و عقلانیت است، در عدالت هم عقلانیت و هم معنویت باید مورد توجه قرار گیرد، یکی از ریشه‌های مشکلات اجتماعی و اقتصادی کشور، کاهش تقوای الهی در برخی کارگزاران است.

امام جمعه تبریز با تاکید به اینکه روحیه جهادی از دیگر ویژگی یک مدیر شایسته است، تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر روحیه عافیت ‌طلبی در میان برخی‌ ها گسترش یافته است و باید یک مدیر دارای روحیه جهادی باشد، مدیر شایسته آن مدیری است که روحیه انقلابی داشته و از روحیه انقلابی کامل برخوردار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ولایت‌ مداری را یک اصل شایسته برای مدیر شایسته دانست و اظهار داشت: نمی ‌شود یک مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی مشغول باشد و ولایت‌ مدار نباشد.

نماینده ولی ‌فقیه در آذربایجان ‌شرقی افزود: نقدپذیری و برخورداری از شرح صدر از ویژگی اصلی یک مدیر شایسته است، چرا که مدیر شایسته، آن مدیری است که از نقدپذیری دیگران ناراحت نباشد و زود از کوره در نرود.

وی ادامه داد:مبارزه جدی با فقر، فساد و تبعیض از دیگر ویژگی مدیر شایسته است، براین اساس یک مدیر شایسته باید مبارزه جدی با این موضوعات داشته باشد.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: یک مدیر شایسته باید مقاوم و بی‌اعتقاد به دشمن باشد و در مقابل تهدیدات نظام مقدس جمهوری اسلامی مقاوم بوده و نسبت و از تهدید دشمن نهراسد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در ادامه اشرافی گری را یکی از آفت های جامعه عنوان کرد و گفت: یکی از آفت‌های جامعه ما همین اشرافی ‌گری است، چراکه مردم همه حرکات و سکنات مدیران را رصد می ‌کنند، مدیر شایسته باید با مردم، کنار مردم و برای مردم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین آل ‌هاشم، مدیر خسته را موجب انفعال در جامعه دانست و بیان کرد: مدیری با کارآمدی بالا و مسئول دلسوز می ‌تواند تحولات شگفتی‌ ساز در حوزه مدیریتی خود ایجاد کند.

گفتنی است، در این مراسم سید محسن لطیفی در حکمی از سوی رئیس سازمان، به عنوان مدیرکل صدا و سیمای زنجان و مرتضی صفری مدیرکل فعلی زنجان، مدیرکل جدید صدا و سیمای آذربایجان شرقی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha