پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 459099
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵
پلیس هند جسد مسلمان گمشده را سوزاند!

حوزه/ یک مسلمان هندی که چندی پیش گم شده و به قتل رسیده بود، بدون گرفتن مجوز از نزدیکانش توسط مقامات پلیس سوزانده شد. خانواده او می گویند که پلیس از مسلمان بودن او باخبر بوده و عمدا کوتاهی کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از siasat، خانواده یک مسلمان گمشده می گویند که پلیس جسد او را بدون گرفتن اجازه از نزدیکان و خویشانش سوزانده است.

محمد یوسف 40 ساله یک راننده تاکسی مسلمان پس از ترک خانه اش در صدر  بازار نیودهلی، ناپدید شده بود. خانواده او برای پیدا کردنش همه جا را خبر کردند و هنگامی که به اداره پلیس مراجعه کردند متوجه شدند جسد او به عنوان یک فرد ناشناس در اداره پلیس اوتارپرادش هندوستان سوزانده شده است.

اداره پلیس مدعی شده اجساد افراد ناشناس پس از گذشت 72 ساعت، بدون نیاز به گرفتن اجازه از خانواده، سوزانده خواهد شد. خانواده این مرد مسلمان ضمن ابراز خشم از سوزانده شدن جسد او، گفته اند که شناسایی او در حال حاضر امکان پذیر نیست.

عطیه یوسف خواهر بزرگتر او در این باره گفت: آن ها وقتی کالبدشکافی کردند باید می فهمیدند که برادرم ختنه شده و مسلمان بوده است. این قساوت کامل از جانب آن ها بوده که حداقل منتظر نشدند ما از راه برسیم و پیکر او را سوزانده اند!

گفته می شود این مرد مسلمان توسط افراد ناشناس بی رحمانه به قتل رسیده و در 10 آگوست درحالی که دست هایش از پشت بسته شده بودند و جسدش در کانالی انداخته شده بود پیدا شد. او در ساعت 1:30 بعد از ظهر برای رساندن آخرین مسافرش از خانه بیرون رفته بود. شرکت تاکسی رانی با استفاده از جی پی اس اعلام کرده بود که آخرین مقصد تاکسی او ماهاراتا در ساعت 12:19 شب بوده است، اما مسافری که با این شرکت تماس گرفته  قابل ردیابی نبود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha